Nedeľa26. máj 2024, meniny má Dušan, zajtra Iveta

Online portfólio skupiny Markíza: Rok 2023 bol plný inovácií

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Streamovacia služba Voyo prekročila hranicu 650-tisíc predplatiteľov na Slovensku a v Česku. Portály TVNOVINY.sk a Markiza.sk predstavili množstvo vylepšení a priniesli atraktívny obsah.

Skupina Markíza zaznamenala v uplynulom roku 2023 úspech nielen na poli televízie, ale aj v čoraz dôležitejšom online prostredí. Streamovacia služba Voyo pokračovala v trende rastu, keď vlani prekročila hranicu 650-tisíc predplatiteľov na Slovensku a v Česku a uviedla viacero nových exkluzívnych titulov. Spravodajský portálTVNOVINY.sk zvýšil záujem o videoobsah, televízny portál Markíza.sk prešiel kompletným redizajnom, integroval bezplatný videoarchív a ponúkol bonusový obsah k televíznym formátom. „Digitálnu transformáciu považujeme za jednu z našich kľúčových priorít a v minulom roku sme sa v tomto smere výrazne pohli dopredu. S radosťou môžem povedať, že sme nielen splnili naše ciele, ale ich aj mnohonásobne prekročili. Voyo je čoraz populárnejšie, počet predplatiteľov rýchlo rastie a my nielenže neustále rozširujeme programovú ponuku o nové tituly z domácej a zahraničnej produkcie, ale zlepšujeme aj používateľské rozhranie, aby sme ešte viac zvýšili našu konkurencieschopnosť voči ostatným hráčom na trhu,“ zhodnotil Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza. „Dôležitými súčasťami nášho online portfólia sú weby TVNOVINY.sk a Markiza.sk, ktoré v roku 2023 predstavili množstvo vylepšení a priniesli ešte viac atraktívneho obsahu,“ dodal.

Streamovacia služba Voyo má za sebou ďalší mimoriadne úspešný rok, v ktorom prekročila hranicu 650-tisíc predplatiteľov na Slovensku a v Česku. Je to najznámejšia streamovacia služba na Slovensku, predstihla Netflix či HBO Max. Voyo patrí ku kľúčovým projektom digitálnej transformácie mediálnej skupiny CME na všetkých trhoch, kde pôsobí a je lídrom v tvorbe lokálneho obsahu medzi SVOD platformami na Slovensku. Každý rok plánuje rozvíjať tvorbu prémiových titulov pod značkami Voyo Originál, Voyo Špeciál či Voyo Film. Pod značkou Voyo Originál príde projekt Do neba a do pekla: Generácia Žilina, ktorý ponúkne pohľad do zákulisia futbalového klubu MŠK Žilina. Prvú z ôsmich epizód si predplatitelia budú môcť vychutnať už v piatok 12. januára 2024.

Online portfólio skupiny Markíza:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: Instagram MŠK Ž)

V piatok 26. januára 2024 na Voyo zamieri šesťdielna pôvodná kriminálna sériaMetóda Markovič: Hojer, ktorá vyrozpráva príbeh o dolapení a usvedčení jedného z najdesivejších sériových vrahov normalizačného Československa Ladislava Hojera legendárnym kriminalistom Jiřím Markovičom. Zároveň ide o posledný projekt, v ktorom svoje herecké majstrovstvo predviedol nezabudnuteľný Dano Heriban. Voyo už čoskoro prinesie dobrodružný súboj v ďalšom ročníku najdrsnejšej šou Survivor Česko Slovensko a na jeseň 2024 sa vráti šou Love Island Česko Slovensko. Toto všetko je prísľubom, že aj rok 2024 bude na Voyo plný zaujímavého lokálneho obsahu.

Online portfólio skupiny Markíza:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: Ján Zemiar)

Na spravodajskom portáli TVNOVINY.sk denne pribudne vyše 40 aktuálnych videí a reportáží z domáceho i zahraničného spravodajstva, športu či publicistických relácií Reflex a Teleráno. Spravodajský portál Markízy medziročne navýšil počet celkových pozretí videí až o 16,5 % a prekročil tak hranicu 22 500 000 pozretí, počet video videní počas jednej návštevy dosiahol 34 %. Portál TVNOVINY.sk uviedol formát EXKLUZÍVNE, ktorý je aj napriek svojmu prémiovému obsahu dostupný pre čitateľov a divákov úplne bezplatne. Za rok 2023 spracovala redakcia televízie Markíza dovedna takmer 800 exkluzívnych textov s bezmála trojmiliónovou čítanosťou. Novinkou je aj spravodajský formát Prehľad dňa, kde nájdu diváci a čitatelia najdôležitejšie udalosti z domova, zo sveta i športu. Výber správ z Prehľadu dňa redakcia TVNOVINY.sk posiela mailom v podobe newsletteru, ktorý nesie totožný názov a do schránok odberateľov chodí každý pracovný deň podvečer. Markiza.sk posilnila aj tvorbu vlastného videoobsahu zameraného na sféru šoubiznisu, lifestylu a módy o sekciu Lifestyle, v ktorej čitatelia okrem iného nájdu video návody s módnymi radami a trikmi od odborníčky a stylistky Lenky Bohunickej. V minulom roku Markiza.sk na bonusovom obsahu vygenerovala takmer 9 miliónov video videní.

 

 

Viac o téme: NovinkyTV MarkízaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu