Pondelok24. jún 2024, meniny má Ján, zajtra Olívia, Tadeáš

Víťazná Zrada, úspešná Mama: Divákov Markízy však najviac zaujíma Počasie

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Druhým najsledovanejším nespravodajským pondelkovým programom sa stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Celkovo najviac divákov si pozrelo večerné Počasie.

Dramatický seriál Zrada v pondelok 25. marca 2024 na obrazovkách televízie Markíza aj svojou siedmou premiérovou epizódou potvrdil divácky úspech. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 7,9 % a trhový podiel 24,6 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj získala podiel na trhu 11,5 % v rovnakej cieľovej skupine. Švédska komédia Muž menom Ove oslovila na Jednotke RTVS 8,2 % divákov pri obrazovkách. Podmanivý herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka si vo včerajšej časti Zrady vychutnalo 465-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 590-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Inkognito
Zobraziť galériu (3)
Inkognito  (Zdroj: casprezeny.sk)

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,7 % a trhový podiel 23,9 %, konkurenčná šou TV Joj Bez servítky dosiahla share 19,4 % v CS 13-55, sledovanosti sa tešila aj večerná zábavná relácia Inkognito. Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa pozrelo 382-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 509-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejšou reláciou na trhu bolo v pondelok v komerčnej cieľovej skupine 13-55 večerné Počasie s ratingom 8,0 % a trhovým podielom 26,0 %. Informácie o počasí sprostredkovala Markíza 463-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Víťazná Zrada, úspešná Mama:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: Tv Nova)

V širšej cieľovej skupine 12+ si najviac divákov pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, súhrn najdôležitejších udalostí dňa na obrazovkách videlo 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 768-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 13-55 obsadili tretie miesto s ratingom 7,7 % a podielom na trhu 26,4 %. Zabodovala aj najobľúbenejšia ranná šou Teleráno (rating 1,5 %, share 28,7 % v CS 13-55), nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,8 %, share 29,0 % v CS 13-55), či  popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 4,3 % / share 25,2 % v CS 13-55) a magazín Reflex (rating 4,5 %, share 24,0 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,8 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 21,9 %).

 

Viac o téme: TV MarkízaZradaSledovanosťPočasie
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu