Nedeľa16. jún 2024, meniny má Bianka, Blanka, zajtra Adolf

Súboj v sledovanosti: Je ľahšie byť Na nože než Vytočiť môjho agenta?

(Zdroj: TV Markíza)

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala kuchárska reality šou doposiaľ druhý najvyšší počet divákov od svojho vlaňajšieho štartu. Zabodovali aj večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, kde renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, opäť potvrdila svoj status diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa formát v stredu 24. apríla 2024 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si desiata epizóda Na nože pripísala rating 9,1 % a trhový podiel 31,5 %. Opäť porazila seriál Vytoč môjho agenta, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu iba 5,9 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na ostrove Porquerolles zaznamenal na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,3 %. Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 13 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 51,5 %. Mimoriadne vyhrotenú premiérovú časť o penzióne Jánošík v obci Ždiar, v ktorej kuchár nezvládol záťažový večer a uprostred príprav vyhlásil, že s varením definitívne končí a odišiel, videlo 492-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od vlaňajšieho štartu šou. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 687-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,3 %, share 21,4 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,2 %, share 22,4 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny, keď si ich pozrelo 409-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol 702-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Nasledujúce aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze celkovo 402-tisíc divákov. Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,8 % a trhový podiel 21,6 %, v rebríčku sledovanosti predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj. Mamu na prenájom si včera pozrelo 360-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň na tri minúty si ju zaplo 451-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Teleráno dosiahlo rating 1,4 % a share 29,0 % v CS 13-55, konkurenčná relácia Ranné Noviny na TV Joj dosiahla share 12,7 % v CS 13-55. Silnými jednotkami na trhu boli popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 4,2 %, share 26,0 % v CS 13-55) a nasledujúci magazín Reflex (rating 4,2 %, share 23,5 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 32,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,8 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,9 %) a rovnako v prime-time 19:00-23:00 (share 24,2 %).

 

Viac o téme: TV MarkízaSledovanosťNa nože
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu