Štvrtok13. jún 2024, meniny má Anton, zajtra Vasil

Neprekvapivý koniec šou Na nože, diváci stále milujú seriál Dunaj

Martin Novák
Zobraziť galériu (3)
Martin Novák (Zdroj: TV Markíza)

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné relácie TV Markíza – Počasie a Televízne noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, kde renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, má za sebou mimoriadne úspešnú tretiu sériu. Aj záverečnou dvanástou epizódou potvrdila status diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa formát v stredu 8. mája 2024 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si posledná premiérová epizóda Na nože pripísala rating 9,5 % a trhový podiel 30,6 %. Konkurenčný film Wind River na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu 13,1 %. Detektívny film Vraždy v Marie-Galante zaujal na Jednotke RTVS 6,8 % z divákov pri obrazovkách. Ďalšiu zaujímavú premiérovú časť o reštaurácii Lucas Grill v obci Hriadky videlo 480-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 667-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Neprekvapivý koniec šou Na
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,9 %, share 28,1 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,0 %, share 26,5 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sledovalo aktuálne informácie o počasí na obrazovkách Markízy celkovo 428-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta v Televíznych novinách si nedalo ujsť 394-tisíc divákov. Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,5 % a trhový podiel 23,0 %, v rebríčku sledovanosti predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj.

Neprekvapivý koniec šou Na
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

V utorok 7. mája 2024 tradične bodoval mimoriadne obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý sa na obrazovkách televízie Markíza stabilne teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony. Utorková deviata premiérová epizóda aktuálnej 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 8,0 % a nemenej skvelý podiel na trhu 25,2 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj značne zaostal s podielom na trhu iba 17,1 % v komerčnej cieľovej skupine. Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd v utorok pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 501-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 659-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

 

Viac o téme: DunajSledovanosťNa nože
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu