Štvrtok20. jún 2024, meniny má Valéria, zajtra Alojz

Dunaj, k vašim službám vo štvrtok s tohtoročným podielovým rekordom

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Silnými jednotkami na trhu boli aj večerné české kriminálne seriály Policie Modrava a Špecialisti. Výrazne zabodovali tiež večerné spravodajské relácie.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. Vo štvrtok 9. mája 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj. Štvrtková desiata premiérová epizóda aktuálnej 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s ratingom 9,1 % a rekordným tohtoročným trhovým podielom 30,9 %, ktorý je zároveň tretí najvyšší od vlaňajšieho štartu seriálu. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine získal podiel na trhu 14,7 %. Zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS si zvolilo 8,6 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Rodinná sága pritiahla k obrazovkám 538-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahol Dunaj 713-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dunaj, k vašim službám
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: TV Markíza)

Silnými jednotkami na trhu boli aj české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,4 %, share 25,7 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 1,8 %, share 19,5 % v CS 13-55). Konkurenčná TV Joj mala so seriálmi 9-1-1 share 9,2 % v CS 13-55, 9-1-1: Texas share 5,9 % v CS 13-55 a Myšlienky vraha share 5,5 % v CS 13-55. Seriál Mama na prenájom si pripísal rating 3,9 % a trhový podiel 25,9 % v cieľovej skupine 13-55. Štvrtkovú epizódu si vychutnalo celkovo 295-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 379-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ďalšie najvyššie priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 13-55 po Dunaji večerným spravodajským reláciám TV Markíza – Športové noviny (rating 5,7 %, share 23,4 %), Počasie (rating 5,3 %, share 23,6 %) a Televízne noviny (rating 5,3 %, share 26,9 %).

 

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si druhé štvrtkové miesto pripísala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť celkovo 368-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta v Televíznych novinách na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 356-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 594-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno dosiahlo rating 1,4 % a share 32,1 %, konkurenčná relácia Ranné Noviny mala share 12,1 % v CS 13-55 na TV Joj. Reprízy gastronomickej reality šou Na nože dosiahli rating 1,8 %, share 33,6 % v CS 13-55 a Mama na prenájom rating 1,5 %, share 26,7 % v CS 13-55. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,9 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,7 %).

 

Viac o téme: DunajTV MarkízaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu