Sobota13. júl 2024, meniny má Margita, zajtra Kamil, Lara

UEFA EURO 2024: Historické víťazstvo, rekordná sledovanosť!

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Rozprávkové víťazstvo Slovenska nad Belgickom na UEFA EURO 2024: Pri obrazovkách TV Markíza držal palce takmer milión divákov.

Druhý polčas mimoriadne atraktívneho zápasu sa stal zatiaľ najsledovanejším tohtoročným programom z ponuky TV Markíza. Najmä vďaka nemu si skupina Markíza pripísala na konto rekordné podiely na trhu. Slovenská futbalová reprezentácia má za sebou ten najlepší možný vstup do futbalového šampionátu UEFA EURO 2024. V strhujúcom súboji s favorizovaným mužstvom Belgicka si na konto pripísala víťazstvo a prvé tri body, keď jediný platný gól zápasu strelil už v 7. minúte Ivan Schranz. Ďalšie dva, ktoré skončili za chrbtom slovenského brankára Martina Dúbravku, našťastie po zásahu systému VAR neboli uznané. Druhý polčas stretnutia sa po 19:00 hod. stal v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom na obrazovkách televízie Markíza od začiatku tohto roka. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 2. polčas zápasu Belgicko - Slovensko rating 13,8 % a trhový podiel až 54,0 %. K obrazovkám TV Markíza pritiahol neuveriteľných 716-tisíc divákov starších ako 12 rokov, zaplo si ho dokonca až 956-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

1. polčas zápasu zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 rating 9,9 % a podiel na trhu 52,0 %. Celkovo ho sledovalo 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 787-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Bohaté futbalové menu odštartovalo popoludní stretnutím Rumunsko - Ukrajina, jeho 1. polčas dosiahol rating 2,1 % a podiel na trhu 23,7 % a nasledujúci 2. polčas rating 3,3 % a trhový podiel 30,8 % v cieľovej skupine 13-55. Mimo futbalu si v pondelok najviac divákov pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, ktorá si v netradičnom vysielacom čase pred 20:30 hod. pripísala rating 6,9 % a podiel na trhu 26,4 % v cieľovej skupine 13-55. Videlo ju 365-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala na 492-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno malo rating 1,1 %, share 30,5 % v CS 13-55, Prvé Televízne noviny mali rating 3,6 %, share 30,6 % v CS 13-55 a nasledujúce Prvé Športové noviny rating 3,6 %, share 29,3 % v CS 13-55).

UEFA EURO 2024: Historické
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: TV Markíza)

Menšie stanice skupiny Markíza získali v úvode týždňa až 15 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas večerného zápasu Rakúsko - Francúzsko, ktorý na obrazovkách televízie Dajto dosiahol rating 5,2 % a trhový podiel až 25,6 % v cieľovej skupine 13-55. Videlo ho celkovo 254-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách ide zároveň o doposiaľ najsledovanejší tohtoročný program stanice Dajto. Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 rating 4,5 % a podiel na trhu 16,9 %. Pri obrazovkách TV Dajto v tom čase sedelo 229-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom s rekordnými tohtoročnými podielmi na trhu celodenne (share 40,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 43,7 %). TV Markíza bola lídrom trhu s celodenným rekordom (share 26,6 %) a vynikajúcim výkonom aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,6 %).  Stanica Dajto zaznamenala piaty najvyšší celodenný podiel na trhu 8,5 % od začiatku vysielania v auguste 2012, a rovnako piaty najvyšší trhový podiel 12,2 % aj v prime-time 19:00-23:00.

 

Viac o téme: TV MarkízaSlovenská futbalová reprezentáciaUEFA EURO 2024
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu