Streda24. júl 2024, meniny má Vladimír, zajtra Jakub

Slovensko vs Ukrajina UEFA EURO 2024: Sledovanosť prekročila 60 percent!

(Zdroj: TV Markíza)

TV Markíza dosiahla v piatok vďaka obrovskému diváckemu záujmu o futbal v cieľovej skupine 13-55 celodenný trhový podiel 28,4 %, ktorý je najvyšší od novembra 2019.

Slovenská futbalová reprezentácia má za sebou svoje druhé vystúpenie na ostro sledovanom európskom šampionáte UEFA EURO 2024. V popoludňajšom súboji s mužstvom Ukrajiny futbalisti Slovenska v piatok 21. júna 2024 po prvom polčase viedli gólom Ivana Schranza, súper však vývoj zápasu otočil na konečný výsledok 1:2 v jeho prospech. Pri obrazovkách televízie Markíza držalo slovenským hráčom palce takmer 800-tisíc divákov (AvRch v CS 12+) a trhové podiely stretnutia prekročili 60-percentnú hranicu v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55. Zároveň išlo o najsledovanejší program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V komerčnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 2. polčas zápasu Slovensko - Ukrajina rating 11,2 % a trhový podiel až 65,5 %. K obrazovkám TV Markíza pritiahol fantastických 610-tisíc divákov starších ako 12 rokov, zaplo si ho dokonca až 783-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Nemenej vynikajúco si z hľadiska sledovanosti počínal aj predchádzajúci 1. polčas zápasu, ktorý v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 8,7 % a podiel na trhu 64,3 %. Celkovo ho sledovalo 514-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 692-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Menšie stanice skupiny Markíza získali v závere pracovného týždňa až 16 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas večerného zápasu Poľsko - Rakúsko, ktorý na obrazovkách televízie Dajto dosiahol skvelý rating 2,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 16,8 % v cieľovej skupine 13-55. Vychutnalo si ho celkovo 141-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 rating 2,1 % a podiel na trhu 17,2 %. Pri obrazovkách TV Dajto v tom čase sedelo 123-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. TV Markíza dosiahla v piatok vďaka obrovskému diváckemu záujmu o futbal v cieľovej skupine 13-55 celodenný trhový podiel 28,4 %, ktorý je najvyšší od novembra 2019. V sobotu 22. júna 2024 sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stal 2. polčas večerného zápasu Belgicko - Rumunsko, ktorý na obrazovkách TV Markíza dosiahol rating 6,5 % a podiel na trhu 29,6 % v cieľovej skupine 13-55. Videlo ho 343-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 517-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na obrazovkách TV Markíza zabodovalo tiež popoludňajšie stretnutie Gruzínsko – Česko, ktorého 2. polčas zaznamenal rating 4,3 % a podiel na trhu 32,3 % v cieľovej skupine 13-55. Skvelú sledovanosť mal aj 1. polčas tohto stretnutia, ktorý dosiahol rating 3,7 % a podiel na trhu 27,6 %. Menšie stanice skupiny Markíza získali v sobotu 15 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najväčšiu divácku pozornosť si získal 2. polčas podvečerného zápasu Turecko - Portugalsko, ktorý na Dajto dosiahol rating 3,2 % a trhový podiel 18,6 % v cieľovej skupine 13-55. Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal rating 2,5 % a ešte lepší podiel na trhu 19,5 %. Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 13-55 sa v nedeľu 23. júna 2024 stal 2. polčas večerného zápasu Švajčiarsko - Nemecko, ktorý TV Markíza priniesla v priamom prenose. V čase po 22:00 hod. dosiahol rating 5,9 % a trhový podiel 24,6 %. Druhú polovicu atraktívneho stretnutia videlo v cieľovej skupine 12+  323-tisíc divákov so zásahom až na 517-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

 

Viac o téme: UKRAJINASLOVENSKOUEFA EURO 2024
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu