Streda24. júl 2024, meniny má Vladimír, zajtra Jakub

UEFA EURO 2024: Súboj Španielsko vs Francúzsko prilákal tisícky divákov

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Semifinále UEFA EURO 2024 Španielsko - Francúzsko si zaplo vyše 700-tisíc divákov Televízia Markíza dosiahla vďaka futbalu v prime-time 19:00-23:00 podiel na trhu 30,8 % v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55.

Futbalový šampionát UEFA EURO 2024 vstúpil do svojej záverečnej fázy, v utorok 9. júla 2024 sa v súboji o postup do veľkého finále stretli mužstvá Španielska a Francúzska. Zo strhujúceho futbalového predstavenia napokon vyšli odhodlaní Španieli, ktorí tým majú víťaznú trofej doslova na dosah. Druhý polčas včerajšieho mimoriadne kvalitného zápasu sa na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahla druhá polovica stretnutia Španielsko - Francúzsko v čase po 22:00 hod. rating 10,5 % a podiel na trhu až 44,5 %. Špičkový európsky futbal si pozrelo až 556-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mal druhý polčas zápasu dosah na 732-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Výraznému diváckemu záujmu sa tešila aj prvá polovica včerajšieho futbalového duelu, ktorá zaznamenala rating 8,7 % a trhový podiel 33,4 % v cieľovej skupine 13- 55. K obrazovkám TV Markíza pritiahla celkovo 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania zasiahla až 704-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

UEFA EURO 2024: Súboj
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: TV Markíza)

Aj počas leta je najsledovanejšou rannou šou Teleráno (rating 1,4 %, share 33,8 % v CS 13-55), na ktoré s nemenej skvelými výsledkami nadviazala úspešná reality šou Zámena manželiek (rating 1,8 %, share 31,8 % v CS 13-55) a seriálový hit Pán profesor (rating 1,8 %, share 28,6 % v CS 13-55). Popoludní zas výrazne zabodovali Prvé Televízne noviny (rating 3,3 %, share 27,2 % v CS 13-55). Prvé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila televízia Dajto s kriminálnym filmom Sudca (rating 1,2 %, share 5,2 % v CS 13-55), v ktorom exceluje herec Robert Downey Jr. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 36,2 %) aj v primetime 19:00-23:00 (share 41,0 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) a s tretím najvyšším tohtoročným podielom na trhu aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,8 %). Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. 

Viac o téme: FRANCÚZSKOUEFA EURO 2024ŠPANIELSKO
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu