TV Markíza hlási, že dlhé čakanie sa skončilo. Druhá šanca sa vrátila ako suverénne najsledovanejší program dňa!
Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, ktorými prvý raz po desaťročnej prestávke sprevádzala obľúbená Marianna Ďurianová. Ostrý štart jesennej televíznej sezóny v pondelok 2. septembra 2024 potvrdil, že tú najlepšiu televíznu ponuku nájdu diváci na Markíze. Večerné programové menu trhového lídra ovládlo rebríčky sledovanosti. Okrem tradične najsledovanejšieho spravodajstva ho tvoril aj veľký návrat seriálu Druhá šanca a štart v poradí už 16. série najdlhšie vysielanej a najobľúbenejšej reality šou Farma. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala úvodná epizóda 3. série úspešného seriálu z lekárskeho prostredia Druhá šanca. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa uviedla s ratingom 6,7 % a trhovým podielom 25,5 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla podiel na trhu 15,4 % a film Cesta odvahy zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu 3,0 %.
Dramatický seriál, v ktorého hlavnej úlohe exceluje Ján Koleník, pritiahol v pondelok k obrazovkám 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Druhá šanca zasiahla až 576-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Víťazným štartom sa môže pochváliť aj obľúbená reality šou Farma. V cieľovej skupine 13-55 bola jednotkou na trhu s ratingom 3,3 % a trhovým podielom 21,9 %. Prvá epizóda s osvedčeným moderátorom Marekom Fašiangom, umelou inteligenciou Alicou a opäť zaujímavou zostavou súťažiacich vrátane štyroch výrazných exfarmárov mala v čase vysielania dosah na 337-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Tradične si počínali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza. Druhá priečka v pondelkových rebríčkoch sledovanosti patrila v oboch hlavných cieľových skupinách relácii Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala rating 5,6 % a trhový podiel 23,3 %, celkovo si ju pozrelo 392-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Tretie miesto obsadila v oboch hlavných cieľových skupinách hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorou po desaťročnej prestávke opäť sprevádzala obľúbená moderátorka Marianna Ďurianová vo dvojici s Jaroslavom Zápalom. V cieľovej skupine 13-55 dosiahli rating 4,9 % a trhový podiel 23,9 %. Aktuálne informácie z domova i zo sveta pritiahli k obrazovkám TV Markíza 350-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahli dokonca až 643-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu v cieľovej skupine 13-55 bola Markíza aj podvečer so štartom 4. série populárneho rodinného seriálu Mama na prenájom (rating 3,5 %, share 20,8 %). Teleráno malo share 33,5 % v CS 13-55, konkurenčné Ranné Noviny share 11,7 % v CS 13-55 na TV Joj. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,5 %).