Nedeľa15. september 2024, meniny má Jolana, zajtra Ľudmila

Prečo milujú Dunaj? Rekordná sledovanosť odhaľuje tajomstvo úspechu

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Dunaj, k vašim službám a Farma nedali konkurencii šancu. Druhým najsledovanejším seriálom na trhu sa stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, zo spravodajských programov zabodovalo Počasie a Televízne noviny.

Mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. V utorok 3. septembra 2024 sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia tretia premiérová epizóda aktuálnej 7. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 7,9 % a podiel na trhu 28,4 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj dosiahol podiel na trhu iba 11,2 % v komerčnej cieľovej skupine. Taliansky kriminálny seriál Komisár Montalbano zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu 7,2 %. Strhujúca rodinná sága Dunaj včera pritiahla k obrazovkám Markízy 487-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 640-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Včerajšia druhá epizóda 16. série zaznamenala v čase vysielania rating 4,0 % a trhový podiel 23,8 % v cieľovej skupine 13-55. Konkurenčná TV Joj so seriálmi Tomáš a Diana získala share 6,0 % v CS 13-55 a Miesto zločinu Ostrava share 6,4 % v CS 13-55. Zaujímavé dianie na statku si v utorok zaplo 404-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Prečo milujú Dunaj? Rekordná
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhým najsledovanejším seriálom utorka sa stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 3,4 % a trhový podiel 22,9 % v cieľovej skupine 13-55. V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica. Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 5,5 % / share 23,6 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 4,8 % / share 24,6 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 379-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 341-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 619-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 % / share 33,1 % v CS 13-55) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,5 % / share 34,0 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 9,8 % v CS 13-55) a Bez servítky (share 8,6 % v CS 13-55) na TV Joj.

Kunal Nayyar, NCIS
Zobraziť galériu (3)
Kunal Nayyar, NCIS  (Zdroj: CBS)

Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Markíza KRIMI s úspešným večerným kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,5 % / share 6,1 % v CS 13-55). Výrazne zabodovala aj stanica Dajto, ktorej sa darilo s dobrodružným filmom Justice League (rating 1,4 %, share 6,2 % v CS 13-55), ako aj s obľúbenými komediálnymi seriálmi Dva a pol chlapa (rating 1,3 %, share 9,6 % v CS 13-55), Susedia (rating 1,1 %, share 5,0 % v CS 13-55) a Teória veľkého tresku (rating 1,0 %, share 9,5 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 37,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,2 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,1 %).

Viac o téme: TV MarkízaSledovanosťDunaj k vašim službám
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Varenie a recepty

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu