Extrémne premeny Slovensko dosiahli skvelú sledovanosť. Podobne úspešná bola reality šou Farma, podvečer zabodoval seriálový hit Mama na prenájom a výborne sa darilo aj večerným spravodajským reláciám.
Televízia Markíza v stredu 4. septembra 2024 po dvojročnej prestávke vrátila na svoje obrazovky obľúbenú reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život. Úvodná epizóda 5. série sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine dosiahli Extrémne premeny Slovensko rating 6,2 % a nadpriemerný trhový podiel 26,2 %. Šou Česko Slovensko má talent zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,3 % a detektívny film Vraždy na planine Laval na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu 6,1 %. Prvá časť novej série priniesla mimoriadne silný a inšpiratívny príbeh 39-ročného vodiča kamióna a otca dvoch detí Andreja Baláža, ktorého hmotnosť pre sedavú prácu a nezdravý životný štýl narástla do extrémnych čísel. Ručička váhy sa pri ňom zastavila až na 245 kilogramoch. Pod profesionálnym vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára sa mu však podarilo schudnúť neuveriteľných 116 kilogramov. Na jeho ročné snaženie sprevádzané mnohými komplikáciami bolo zvedavých celkovo 302-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 586-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 13 do 24 rokov, ktoré Markíze zabezpečili podiel na trhu až 41,3 %.
Reality šou Farma v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 2,9 % a zatiaľ najvyšší trhový podiel 27,4 %. Konkurenčný program Najlepšie svetové talenty si na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zvolilo 5,5 % z divákov pri obrazovkách. Čoraz lepšie sa darí aj podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý v cieľovej skupine 13-55 s ratingom 3,9 % aj podielom na trhu 24,6 % v rámci aktuálnej 4. série predbehol v rebríčku sledovanosti dokonca aj všetky prime-time programy konkurencie. Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 5,7 %, share 24,7 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 4,9 %, share 26,4 % v CS 13-55). V širšej cieľovej skupine 12+ sa aktuálna predpoveď počasia s 378-tisíc divákmi pri obrazovkách stala dokonca celkovo najsledovanejším programom dňa. Hlavná spravodajská relácia trhového lídra včera oslovila 353-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mala až na 625-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 %, share 29,5 % v CS 13-55) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,5 %, share 29,2 % v CS 13-55), konkurenčné relácie TV Joj Ranné Noviny dosiahli share 9,4 % v CS 13-55 a Bez servítky share 13,4 % v CS 13-55.
Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Markíza KRIMI s úspešným večerným kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,4 %, share 5,8 % v CS 13-55). Tretiu priečku obsadila ďalšia obľúbená seriálová stálica Myšlienky vraha (rating 1,2 % / share 4,5 % v CS 13-55). Výrazne zabodovala aj stanica Dajto, ktorú až na druhé miesto vyniesol nestarnúci akčný film Policajt v Beverly Hills (rating 1,3 %, share 5,4 % v CS 13-55). Z ponuky televízie Markíza KLASIK v stredu najviac zaujala kultová československá komédia Discopříběh (rating 0,9 %, share 4,0 % v CS 13-55) a na stanici Doma sa najlepšie darilo druhej epizóde z pravidelnej večernej dvojporcie tureckého seriálu Dcéry pani Fazilet (rating 0,9 %, share 3,6 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 39,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,0 %).