Zábavná šou Možné je všetko! sa vrátila na obrazovku ako najsledovanejší sobotný program. Všetky prime-time programy konkurencie porazil aj podvečerný šoubiznisový magazín Smotánka.
Zabodovali tiež večerné spravodajské relácie TV Markíza. Obľúbená zábavná improvizačná šou Možné je všetko! sa v sobotu 7. septembra 2024 vrátila na obrazovky televízie Markíza so svojou druhou sériou. Úvodná epizóda opäť vniesla do slovenských domácností salvy smiechu, pričom v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto komerčnej cieľovej skupine sa nová sezóna Možné je všetko! uviedla s víťazným ratingom 5,5 % a trhovým podielom 23,0 %. Konkurenčná seriálová novinka Príliš veľa lásky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine mala podiel na trhu 11,1 %, zábavné relácie Záhady tela mali podiel 9,2 % a Neskoro večer 9,6 % na verejnoprávnej Jednotke.
Vynikajúcu zábavu pod moderátorským vedením Dana Dangla si v sobotu pozrelo 248-tisíc divákov, dosah malo Možné je všetko! až na 466-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ďalšie priečky v sobotnom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 13-55 večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 5,1 %, share 25,3 %), Športové noviny (rating 3,9 %, share 18,6 %) a Televízne noviny (rating 3,9 %, share 23,3 %). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ obsadila druhé miesto hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nedalo ujsť 289-tisíc divákov a zasiahla až 527-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Podvečer zabodovala dlhodobo najsledovanejšia šoubiznisová relácia Smotánka (rating 2,8 %, share 21,2 % v CS 13-55) s moderátorkou Erikou Judínyovou, v čase vysielania bola silnou jednotkou na trhu a v rebríčku sledovanosti predbehla dokonca aj všetky prime-time programy konkurencie. Prvé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s akčným kinohitom John Wick (rating 1,7 %, share 7,1 % v CS 13-55). Tretiu priečku obsadil legendárny komediálny seriál Alf (rating 1,0 %, share 4,3 % v CS 13-55) na stanici Markíza KLASIK. V prvej desiatke sa umiestnila aj televízia Doma s českou romantickou komédiou Líbáš jako Bůh (rating 0,8 %, share 3,7 % v CS 13-55) a rodinným komediálnym seriálom Krok za krokom (rating 0,8 %, share 11,9 % v CS 13-55).Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v sobotu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 30,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,6 %).