Druhá šanca a Farma sa stali víťazmi pondelkového večera. Najviac divákov si včera pozrelo večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, podvečerné prvenstvo patrilo rodinnému seriálu Mama na prenájom.
Seriálový hit Druhá šanca bol aj s druhou premiérovou epizódou aktuálnej 3. série jednoznačnou prvou diváckou voľbou pri výbere večerného televízneho programu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 9. septembra 2024 stal na obrazovkách televízie Markíza najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia, v ktorého hlavnej úlohe exceluje Ján Koleník, dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 víťazný rating 6,1 % aj trhový podiel 23,7 %. Včerajšia časť pritiahla k obrazovkám celkovo 372-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Druhá šanca zasiahla až 524-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Pondelková premiérová epizóda Farmy si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 3,9 % a v rámci aktuálnej 16. série druhý najvyšší trhový podiel 26,6 %. Konkurenčná TV Joj so šou Inkognito si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel 13,1 %. Farma zaujala cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 13 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania zabezpečili podiel na trhu 46,6 %. Podvečerné prvenstvo patrilo v cieľovej skupine 13-55 obľúbenému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý zaznamenal rating 4,4 % a trhový podiel 21,9 %.
Absolútne najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,2 %, share 26,8 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,5 %, share 26,7 % v CS 13-55). Najsledovanejším programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 477-tisíc divákov. Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny v pondelok videlo celkovo 437-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahla až 763-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najlepší štart do nového dňa divákom aj v pondelok pripravilo Teleráno (rating 1,4 %, share 30,7 % v CS 13-55). Konkurenčná relácia Ranné Noviny dosiahla share 9,7 % v CS 13-55 na TV Joj. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 34,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,2 %).