Dunaj, k vašim službám pokoril hranicu pol milióna divákov. Jednotkou na trhu bola aj podnikateľská reality šou Jama levova, druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa rodinný seriál Mama na prenájom.
Dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. Vo štvrtok 12. septembra 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia šiesta premiérová epizóda 7. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila so zatiaľ najvyšším jesenným ratingom 8,4 % a rhovým podielom 29,2 %. Konkurenčný seriál Kriminálka Kraj na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahol podiel na trhu 13,4 %. Nemecký romantický seriál Ordinácia s výhľadom na more si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo 6,8 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Rodinná sága pritiahla k obrazovkám v rámci aktuálnej sezóny rekordných 518-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahol Dunaj 616-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu bola aj reality šou Jama levova (rating 2,8 %, share 18,0 % v CS 13-55). Na TV Joj získal Polda share 11,5 % v CS 13-55 a Labyrint share 6,5 % v CS 13-55), film Našťastie máme jeden druhého na Jednotke STVR mal share 6,5 % v CS 13-55.
Štvrtkový podvečer ovládol seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 4,6 % a trhový podiel 24,7 % v cieľovej skupine 13-55. V oboch hlavných cieľových skupinách mu patril status druhého najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa vo štvrtok v komerčnej cieľovej skupine 13-55 stali večerné relácie TV Markíza - Počasie (rating 7,3 %, share 27,9 %) a Televízne noviny (rating 6,4 %, share 26,1 %). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza včera 454-tisíc divákom a aj v tejto širšej cieľovej skupine 12+ išlo o druhý najsledovanejší štvrtkový program. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si pozrelo 423-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla až 746-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Teleráno dosiahlo rating 1,5 %, share 31,8 % v CS 13-55, Ranné Noviny na TV Joj získali share 11,6 % v CS 13-55. Zabodovala aj nasledujúca reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život (rating 1,8 %, share 30,9 % v CS 13-55) či popoludňajšia Farma (rating 2,7 % / share 28,9 % v CS 13-55), Rodinné prípady (rating 3,1 %, share 26,5 % v CS 13-55) a Prvé Televízne noviny (rating 3,7 %, share 27,0 % v CS 13-55). Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s nestarnúcou akčnou komédiou Muži v čiernom (rating 2,2 %, share 8,5 % v CS 13-55), ktorá bola v čase vysielania trojkou na trhu. Druhú priečku obsadil komediálny seriál Dva a pol chlapa (rating 1,5 %, share 10,2 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,8 %). A TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,6 %).