Možné je všetko! najsledovanejším nespravodajským programom soboty, najvyššie priečky cez víkend obsadili Televízne noviny a Počasie. Ten prvý si v nedeľu pozrelo 536-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom Televízne noviny zasiahli až 842-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Obľúbená šou Možné je všetko! potvrdila na obrazovkách televízie Markíza svoj divácky úspech. Druhá premiérová epizóda druhej série s originálnymi zábavnými hrami a hosťami Petrou Dubayovou a Adamom Bardym sa v sobotu 14. septembra v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zabodovalo s ratingom 5,3 % a trhovým podielom 20,0 %. Za improvizačnou šou zaostali zábavné relácie verejnoprávnej Jednotky Záhady tela (12,5 %) a Neskoro večer (11,1 %), ako aj konkurenčná seriálová novinka na TV Joj Príliš veľa lásky s podielom na trhu 12,2 %. Zábavu s jedinečnou zostavou populárnych osobností pod moderátorským vedením Dana Dangla si v sobotu vychutnalo 257-tisíc divákov, pričom dosah malo Možné je všetko! až na 447-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Prvé dve najvyššie priečky v sobotnom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám televízie Markíza Televízne noviny a Počasie. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazili Televízne noviny s ratingom 7,6 % a trhovým podielom 29,7 %. Veľkému záujmu sa tešilo Počasie s najaktuálnejšími informáciami (rating 7,3 %, share 26,9 %) a Športové noviny (rating 4,6 %, share 17,1 %). Televízne noviny, ktoré priniesli najaktuálnejšie správy súvisiace s extrémnym dažďom a povodňami na Slovensku aj v zahraničí, si v sobotu pozrelo 476-tisíc divákov, pričom dosal mali na 801-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V sobotu podvečer zabodovala dlhodobo najsledovanejšia šoubiznisová relácia Smotánka (rating 4,3 %, share 21,0 % v CS 13-55) s moderátorkou Erikou Judínyovou, ktorá bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu.
Prvé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto so šlágrom Niké ligy: DAC Dunajská Streda – ŠK Slovan Bratislava, pričom druhý polčas zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 trhový podiel 9,6 % a rating 2,4 %. Aj v nedeľu 15. septembra u divákov na celej čiare zabodovali večerné spravodajské relácie televízie Markíza, ktoré podrobne mapovali aktuálnu situáciu. V oboch hlavných cieľových skupinách patrila prvá priečka Televíznym novinám, ktoré zaznamenali rating 9,3 % a trhový podiel 29,7 % v cieľovej skupine 13-55. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 536-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, so zásahom až 842-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Divákov zaujalo aj Počasie (rating 7,7 %, share 23,6 % v CS 13-55), Športové noviny (rating 6,2 %, share 19,6 %) ako aj po nich nasledujúca reality šou Farma. Napínavý duel, po ktorom musela drsnú šou opustiť farmárka Ella, zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 rating 4,9 % a trhový podiel 19, 2%.