Seriál Druhá šanca si pripísal ďalšie víťazstvo. Najviac divákov si včera pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, podvečerné prvenstvo patrilo obľúbenému rodinnému seriálu Mama na prenájom.
Seriálový hit z lekárskeho prostredia Druhá šanca v hlavnej úlohe s Jánom Koleníkom bol aj s treťou premiérovou epizódou aktuálnej 3. série jednoznačným večerným víťazom. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 16. septembra 2024 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia časť zaznamenala v rámci aktuálnej tretej série v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zatiaľ najlepší rating 7,3 % a trhový podiel 26,5 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla podiel na trhu 13,1 % a film Operácia Napoleon zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu 8,1 %.
Tretia epizóda Druhej šance, v ktorej sa na interné oddelenie Nemocnice Bezručova dostala mladá dirigentka a zároveň veľmi tvrdohlavá pacientka Karin (Monika Šagátová), pritiahla k obrazovkám celkovo 398-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Druhá šanca zasiahla až 563-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 3,6 % a trhový podiel 23,1 %. Druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa včera stal obľúbený rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 4,3 % a trhový podiel 20,2 %.
Najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 7,5%, share 28,2 % v CS 13-55) a Počasie (rating 7,3 %, share 26,7 % v CS 13-55). Najsledovanejším programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Televízne noviny, ktorú si pozrelo 473-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahla až 774-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ten najlepší štart do nového dňa divákom aj v pondelok pripravilo dlhoročne obľúbené Teleráno (rating 1,7 %, share 34,1 % v CS 13-55), ktoré nedalo najmenšiu šancu konkurenčnej relácii Ranné Noviny (share 10,0 % v CS 13-55) na TV Joj. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 35,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,3 %).