Dunaj, k vašim službám si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo ako najsledovanejší program dňa. Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca podnikateľská reality šou Jama levova.
Druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stal obľúbený podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší diváckemu úspechu. Vo štvrtok 19. septembra 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia ôsma premiérová epizóda 7. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s druhým najvyšším jesenným ratingom 8,2 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 29,2 %. Konkurenčný seriál Kriminálka Kraj na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine získal podiel na trhu 11,6 %. Nemecký romantický seriál Ordinácia s výhľadom na more si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo 7,6 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Rodinná sága pritiahla včera k obrazovkám fantastických 498-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahol Dunaj dokonca až 631-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca podnikateľská reality šou Jama levova (rating 2,8 %, share 17,3 % v CS 13-55), konkurenčný seriál TV Joj Polda dosiahol share 12,3 % v CS 13-55 a Labyrint share 8,8 % v CS 13-55, film Zrodenie šampióna: Príbeh Borisa Beckera mal share 4,0 % v CS 13-55 na Jednotke STVR. Štvrtkový podvečer tradične ovládol úspešný rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 4,2 % a trhový podiel 25,2 % v cieľovej skupine 13-55. V oboch hlavných cieľových skupinách mu patril status druhého najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď v rebríčku sledovanosti predbehol aj všetky prime-time programy konkurencie. Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,9 %, share 27,8 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,3 %, share 28,8 %). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si nedalo ujsť 399-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla až 689-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Teleráno malo rating 1,5 %, share 31,6 % v CS 13-55), konkurenčná relácia Ranné Noviny dosiahla share 11,9 % v CS 13-55 na TV Joj. Reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život mala rating 2,4 % a share 45,6 % v CS 13-55. Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s pokračovaním nestarnúcej akčnej komédie Muži v čiernom (rating 1,7 %, share 6,5 % v CS 13-55). Druhú priečku obsadil obľúbený komediálny seriál Dva a pol chlapa (rating 1,3 %, share 10,1 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 38,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,6 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,0 %).