Rekordne sledované Extrémne premeny zaujali mnohých Slovákov, celkové stredajšie víťazstvo si pripísali Televízne noviny. Výrazne zabodovala aj večerná reality šou Farma a podvečerný seriálový hit Mama na prenájom.
Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládla televízia Dajto s kultovým akčným filmom Rambo I. Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život si v stredu 25. septembra 2024 doslova podmanila divákov televízie Markíza. Štvrtá premiérová epizóda prekonala v rámci aktuálnej 5. série všetky doterajšie rekordy a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahli Extrémne premeny Slovensko spomedzi doterajších štyroch častí doposiaľ rekordný rating 7,0 % a trhový podiel 28,9 %. Šou Česko Slovensko má talent zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,6 % a detektívny film Vraždy v Saint-Malo po desiatich rokoch na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu 9,1 %.
Na dojímavý a inšpiratívny príbeh mladej študentky Vanesy Kupčovej, ktorej sa počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až 50 kilogramov, bolo zvedavých rekordných 357-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s minulým týždňom šou získala na svoju stranu ďalších 31-tisíc divákov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 632-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Obrovskému ohlasu sa Extrémne premeny Slovensko tešia aj na sociálnych sieťach, kde videá zo šou tiež dosahujú rekordné počty prehratí. Na celej čiare zvíťazila aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 3,4 % a v rámci 16. série druhý najvyšší trhový podiel 28,7 %. Konkurenčný film Moja tučná grécka svadba si na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zvolilo 6,6 % z divákov pri obrazovkách. Výborne sa darí aj podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý v cieľovej skupine 13-55 s ratingom 5,0 % a podielom na trhu 25,5 % v stredajšom rebríčku sledovanosti predbehol prime-time programy konkurencie.
Celkovo najsledovanejším stredajším programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 13-55 ovládla rebríček sledovanosti s ratingom 7,4 % a trhovým podielom 30,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza nedalo ujsť 442-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 752-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Zabodovala aj nasledujúca relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 13-55 dosiahla rating 6,9 % a trhový podiel 26,4 %. Aktuálne informácie o počasí zaujali celkovo 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ranné vysielanie tradične ovládlo Teleráno (rating 1,4 %, share 30,5 % v CS 13-55), konkurenčná relácia Ranné Noviny dosiahla share 10,3 % v CS 13-55 na TV Joj. Spravodajstvo trhového lídra zabodovalo aj popoludní, keď si Prvé Televízne noviny pripísali rating 3,5 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 13-55.
Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s kultovým akčným filmom Rambo I. (rating 1,9 %, share 7,6 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 35,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,7 %).