Dunaj, k vašim službám jasným víťazom štvrtkového večera, Televízne noviny so vstupom Huliaka a Plavákovej s jesenným rekordom: Jednotkou na trhu bola aj večerná podnikateľská reality šou Jama levova.
Druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stal obľúbený podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. Vo štvrtok 26. septembra 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia desiata epizóda aktuálnej 7. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s ratingom 7,7 % a zároveň vyrovnala jesenný trhový podiel seriálu 29,2 %. Konkurenčný seriál Kriminálka Kraj na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine získal podiel na trhu 13,3 %. Nemecký romantický seriál Ordinácia s výhľadom na more si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo 7,7 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám 513-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ druhý najlepší výsledok. V čase vysielania zasiahol Dunaj dokonca až 630-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj reality šou Jama levova (rating 2,5 %, share 17,3 % v CS 13-55), konkurenčný seriál Polda mal share 11,1 % v CS 13-55 a Labyrint share 10,8 % v CS 13-55 na TV Joj, film Trojí život získal share 4,3 % v CS 13-55 na Jednotke STVR.
Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny priniesla včera aj exkluzívny živý vstup s poslancami Luciou Plavákovou (Progresívne Slovensko) a Rudolfom Huliakom (SNS), ktorí dostali priestor vyjadriť sa k svojmu vzájomnému široko medializovanému sporu. V cieľovej skupine 13-55 dosiahli Televízne noviny rating 7,4 % a v rámci tejto sezóny rekordný trhový podiel 31,9 %, ktorý je zároveň druhý najvyšší od začiatku roka. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si súhrn najdôležitejších udalostí dňa pozrelo 458-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahol až 736-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Druhým najsledovanejším štvrtkovým programom po Dunaji sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala nasledujúca relácia Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala rating 7,6 % a podiel na trhu 29,6 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza včera sprostredkovala 472-tisíc divákom. Štvrtkový podvečer tradične ovládol úspešný rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 4,6 % a trhový podiel 25,7 % v cieľovej skupine 13-55. V oboch hlavných cieľových skupinách mu patril status druhého najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď v rebríčku sledovanosti predbehol aj všetky prime-time programy konkurencie.
Teleráno malo rating 1,5 % a share 33,9 % v CS 13-55, konkurenčná relácia Ranné Noviny získala share 12,4 % v CS 13-55 na TV Joj. Zabodovala aj reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život (rating 1,9 %, share 31,1 % v CS 13-55) či popoludňajšia Farma (rating 2,5 %, share 28,3 % v CS 13-55) a Prvé Televízne noviny (rating 3,4 %, share 24,6 % v CS 13-55). Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s nestarnúcou akčnou komédiou Muži v čiernom 3 (rating 1,5 %, share 6,6 % v CS 13-55). Druhú priečku obsadil obľúbený komediálny seriál Susedia (rating 1,1 %, share 4,6 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 36,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,9 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,8 %).