Ďalší skvelý úspech pre Let's Dance! Výpravná dobová upútavka z produkcie TV Markíza získala striebro v prestížnej reklamnej súťaži Zlatý klinec
Odborná porota prisúdila imidžovému spotu z dielne kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza strieborné umiestnenie v kategórii Film - Upútavky na program, jingle. Veľkolepá tanečná šou Let's Dance zbiera jeden úspech za druhým. Po výsledkoch sledovanosti a diváckych odozvách na uplynulý 9. ročník si mimoriadne obľúbený formát pripísal na konto aj ocenenie v prestížnej reklamnej súťaži Zlatý klinec. Odborná porota prisúdila výpravnej dobovej upútavke z produkcie TV Markíza, ktorá bola súčasťou imidžovej promo kampane pred štartom jarnej sezóny Let's Dance, strieborné umiestnenie v kategórii Film - Upútavky na program, jingle. Ocenené práce v jubilejnom 30. ročníku súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku boli vyhlásené dnes večer, v piatok 27. septembra, na galavečere v bratislavskom STARS auditoriu.
„Sme nesmierne hrdí a nadšení, že si naša práca vyslúžila ocenenie Strieborný klinec. Tento projekt bol výzvou po kreatívnej aj produkčnej stránke, a preto nás teší, že dokázal zaujať nielen divákov, ale aj odbornú porotu. Naša snaha prinášať originálny a vizuálne pútavý obsah sa vyplatila, a toto ocenenie je pre nás motiváciou pokračovať v posúvaní hraníc toho, čo v televíznej a kreatívnej tvorbe dokážeme. Veľká vďaka patrí všetkým kolegom a spolupracovníkom, ktorí sa na kampani podieľali,“ zhodnotil Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza. Kampaň vznikla v rámci interných kapacít kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza pod vedením Júliusa Cerinu. „Získanie ocenenia v súťaži Zlatý klinec je obrovským uznaním práce celého nášho tímu, ktorý do projektu vložil množstvo energie a vášne. Let's Dance je bezpochyby najobľúbenejšia tanečná šou v histórii, vďaka čomu vznikol kreatívny nápad poňať sprievodnú promo kampaň ako veľkolepý dobový tanečný bál. Veľmi nás teší, že sa nám prostredníctvom nej podarilo osláviť bohatú históriu šou a zároveň vzbudiť u divákov očakávanie ďalšieho nezabudnuteľného televízneho zážitku,“ dodal Cerina.
Ocenený hlavný televízny promo spot trvá vyše minútu a účinkovalo v ňom jedenásť celebritných súťažiacich, porota, moderátori, víťazi predchádzajúcich ročníkov Let's Dance, profesionálni tanečníci a komparz, celkovo ide o vyše 80 ľudí. Popri veľkoleposti a vznešenosti dobových kostýmov a rekvizít je však spot aj výrazne dynamický a zábavný. Kombináciu výpravnosti a akčnej modernosti podporuje aj nakrútenie spotu na jeden nepretržitý záber. Za prvotnou ideou upútavky stojí riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza Michal Borec a choreograf Miňo Kereš, režisérom spotu je Daniel Laurinc. Natáčalo sa počas troch dní v priestoroch Primaciálneho paláca v Bratislave. V znamení Let's Dance sa ponesie aj zvyšok roka 2024, už 2. októbra totiž odštartuje Let's Dance turné, vďaka ktorému si záujemcovia zo všetkých kútov Slovenska budú môcť vychutnať atmosféru tanečnej šou priamo v ich regióne. Vstupenky sú stále v predaji, záujemcovia si ich môžu zakúpiť v sieti Ticketportal.
Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association, a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director's Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie. Vizitka kampane: Creative Director: Július Cerina, stratég: Michal Borec, copywriter: Filip Németh, Ľubo Nemeš, Art Director: Július Cerina, režisér: Daniel Laurinc, choreograf: Milan Kereš, account: Ľudmila Kuľhová, Miroslava Gerendová, kamera: Maroš Majo Žilinčan, strih: Július Šimlovič, hudba: David Guetta featuring Kelly Rowland - When Love Takes Over, vedúci produkcie: Naďa Křupalová, Jaro Schnierer, produkčná spoločnosť: FRESH Agency, s. r. o.