Druhá šanca bola opäť najsledovanejším pondelkovým programom. Silnou jednotkou na trhu bola aj reality šou Farma, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ si najviac divákov pozrelo večerné relácie Počasie a Televízne noviny.
Obľúbený seriál Druhá šanca na obrazovkách televízie Markíza opäť zabodoval, s piatou premiérovou epizódou aktuálnej 3. série sa v pondelok 30. septembra 2024 stal v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia, v ktorého hlavnej úlohe exceluje Ján Koleník, v tejto komerčnej cieľovej skupine vyrovnal svoj rating 7,3 % a zaznamenal druhý najlepší trhový podiel 26,8 % v rámci jesennej sezóny. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine ako zábavná šou Inkognito získali share 11,1 % v CS 13-55 na TV Joj alebo film Eiffel so share 6,3 % v CS 13-55 na verejnoprávnej Jednotke. Včerajšia časť Druhej šance pritiahla k obrazovkám 416-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci 3. série. V čase vysielania zasiahla až 577-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 4,1 % a trhový podiel 23,5 %, pričom sa stala druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 6,9 %, share 28,4 % v CS 13-55), Športové noviny (rating 6,6 %, share 24,6 % v CS 13-55) a Počasie (rating 6,5 %, share 24,9 % v CS 13-55). Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 442-tisíc divákov. Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny obsadila druhé miesto, v pondelok si ju pozrelo celkovo 439-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahla až 785-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Teleráno dosiahlo rating 1,3 %, share 27,7 % v CS 13-55 aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,5 %, share 27,6 % v CS 13-55), konkurenčné relácie Ranné Noviny mali share 11,0 % v CS 13-55 a Bez servítky share 13,5 % v CS 13-55 na TV Joj. Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s populárnym akčným filmom Bad Boys (rating 1,8 %, share 7,8 % v CS 13-55), ktorý bol v čase vysielania dokonca trojkou na trhu. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 35,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,6 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,9 %).