Vo vysielani TV Markíza bodovala atraktívna filmová premiéra Striedavka a nová zábavná šou Možné je všetko! V nedeľu tradične zabodovala politická diskusná relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla druhý najvyšší trhový podiel od jej obnovenia na jeseň 2018.
Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do novej televíznej sezóny. V piatok uviedla českú rodinnú komédiu Striedavka, v sobotu novú veľkolepú zábavnú šou Možné je všetko! Striedavka dosiahla skvelý rating 6,4 % a nadpriemerný trhový podiel 24,4 %. Videlo ju 303-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania až 531-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Televízii Dajto patrilo až sedem najvyšších priečok v piatkovom rebríčku sledovanosti menších staníc s akčným filmom 22 výstrelov (rating 2,0 % / share 8,2 % v CS 12-54) s hviezdnym Jeanom Renom. Úspešná bola aj epizóda Dva a pol chlapa (rating 1,5 % / share 9,2 % v CS 12-54), odvysielaná po 17:20 hod. Najsledovanejším programom dňa sa v sobotu 2. septembra 2023 stala nová výpravná zábavná šou Možné je všetko!, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 5,9 % a trhovým podielom 23,0 %. Konkurenčný film Bezva ženská na krku na TV Joj zaostal s podielom na trhu iba 15,5 % v rovnakej cieľovej skupine.
Sobotný večer si v spoločnosti Markízy užilo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Včerajšie vydanie Na telo, v ktorom moderátor Michal Kovačič debatoval s Michalom Šipošom z OĽaNO, Erikom Tomášom z Hlasu-SD a predsedom KDH Milanom Majerským, si na Markíze po 13:00 hod. pozrelo 421-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Obsahovo zaujímavá relácia, ktorá priniesla aj exkluzívny prieskum o dôveryhodnosti politických lídrov, mala v čase vysielania dosah dokonca až na 568-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).