Nedeľa16. jún 2024, meniny má Bianka, Blanka, zajtra Adolf

Diváci Markízy v tom majú jasno: Hviezdami sú Pán profesor a Mama na prenájom

Mama na prenájom Zobraziť galériu (3)
Mama na prenájom (Zdroj: TV Markíza)

BRATISLAVA - Pán profesor a Mama na prenájom boli v pondelok najsledovanejšími seriálmi na trhu. Ako silná jednotka sa predviedla aj večerná reality šou Farma, najsledovanejšími programami dňa sa stali Televízne noviny a Počasie a na rekordy opäť siahalo dlhoročne obľúbené Teleráno.  

Najobľúbenejší slovenský Pán profesor má za sebou ďalšiu úspešnú vyučovaciu hodinu na obrazovkách televízie Markíza. Rodinný seriálový hit sa v pondelok 2. októbra 2023 v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej 5. série s názvom „Stalker“ dosiahla v tejto komerčnej cieľovej skupine rating 6,8 % a trhový podiel 23,8 %. Pán profesor si získal najmä cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 46,0 %.

Diváci Markízy v tom
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom pritiahol k obrazovkám TV Markíza celkovo 311-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Pán profesor zasiahol 468-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 3,9 % / share 21,4 % v CS 12-54), ktorá nedala šancu konkurenčnej zábavnej šou Inkognito (share 13,8 % v CS 12-54) na TV Joj. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším nespravodajským programom pondelka stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom s 334-tisíc divákmi, čo je doposiaľ druhý najlepší výkon v rámci aktuálnej 2. série. Aspoň na tri minúty si včerajšiu epizódu zaplo 449-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v pondelok v cieľovej skupine 12-54 stala večerná relácia Počasie, ktorá si pripísala rating 8,8 % a nadpriemerný podiel na trhu 30,9 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 499-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové pondelkové prvenstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny pre 529-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli dokonca až 831-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12-54 obsadili druhé miesto so skvelým ratingom 8,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 33,0 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %).

Viac o téme: Tv MarkízaPán profesorMama na prenájom
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu