Utorok25. jún 2024, meniny má Olívia, Tadeáš, zajtra Adriána

RTVS tretí raz víkendovým lídrom: Šou Pečie celé Slovensko má takmer pol milióna divákov

RTVS v sledovanosti boduje Zobraziť galériu (4)
RTVS v sledovanosti boduje (Zdroj: rtvs)

RTVS bola opäť víkendovým lídrom, od piatku do nedele ovládla rebríčky sledovanosti v prime-time. Najsilnejšou šou jesene je tretia séria Pečie celé Slovensko, medzitýždenne zaznamenala nárast sledovanosti o 50-tisíc divákov. Záujmu sa tešila politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo 407-tisíc divákov.

RTVS bola opäť od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke až 365-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,5 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa aj v cieľovej skupine 12-54 s trhovým podielom 17,2 %. Vysokej sledovanosti sa tešila premiérová epizóda cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo 171-tisíc divákov pri trhovom podiele až 11,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke si neskôr večer diskusnú reláciu Silná zostava pozrelo 49-tisíc divákov pri trhovom podiele 3,4 % v cieľovej skupine 12+.

Čo ja viem
Zobraziť galériu (4)
Čo ja viem  (Zdroj: rtvs)

V sobotu večer oslovila Jednotka šou Záhady tela 343-tisíc divákov pri trhovom podiele  19,1 % v univerzálnej cieľovej skupine a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 282-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+ a tiež bola trhovým lídrom. Reprízu relácie Hit roka sledovalo až 155-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,9 % v univerzálnej cieľovej skupine ako jednotku v sledovanosti v danom čase.

RTVS tretí raz víkendovým
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: RTVS)

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom tretiu epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii sleduje reláciu každý týždeň vyšší počet divákov, poslednú epizódu si nedalo ujsť 461-tisíc ľudí pri trhovom podiele 22,2 % v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase jednotkou v sledovanosti. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala trhový podiel až 22,5 %.

RTVS tretí raz víkendovým
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: rtvs)

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa  v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke ju videlo 319-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,5 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 88-tisíc divákov pri trhovom podiele 7,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 170-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,8 % v cieľovej skupine 12+.

 

Viac o téme: TelevíziaSúťaž RTVSSledovanosťZábavná šou
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu