Streda17. júl 2024, meniny má Bohuslav, zajtra Kamila

RTVS boduje! Prvenstvo si vo víkendovej sledovanosti drží už štyri týždne za sebou

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: rtvs)

RTVS opäť ovládla rebríčky sledovanosti v prime-time od piatku do nedele. Úspechu sa tešia zábavné relácie, najsilnejšou šou jesene je Pečie celé Slovensko, medzitýždenne zaznamenala nárast sledovanosti o takmer 30-tisíc divákov. Politickú diskusnú reláciu O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke a RTVS :24 479-tisíc divákov.

RTVS bodovala u divákov počas víkendu zábavou a opäť bola od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke 388-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,9 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa aj v cieľovej skupine 12-54 s trhovým podielom 18,7 %. Cestopisnú reláciu Cestou necestou si pozrelo 174-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke videlo večernú talkšou Trochu inak s Adelou 71-tisíc divákov pri trhovom podiele 5,6 % v cieľovej skupine 12+.

Čo ja viem
Zobraziť galériu (3)
Čo ja viem  (Zdroj: rtvs)

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nedalo ujsť 364-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 289-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,9 % v cieľovej skupine 12+ a tiež bola trhovým lídrom. V nedeľu večer videlo štvrtú epizódu šou Pečie celé Slovensko 489-tisíc ľudí pri trhovom podiele 23,3 % v cieľovej skupine 12+, v cieľovej skupine 12-54 získala trhový podiel až 21,8 %.

RTVS boduje! Prvenstvo si
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: rtvs)

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa  v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nedalo ujsť 404-tisíc divákov pri trhovom podiele 33,3 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 75-tisíc divákov pri trhovom podiele 6,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 213-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,7 % v cieľovej skupine 12+.

 

Viac o téme: RTVSSledovanosťPečie celé SlovenskoPrime-time
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu