Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca podnikateľská reality šou Jama levova. Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie a z menších staníc si najlepšie počínalo Dajto.
Na obrazovky televízie Markíza sa v stredu 8. novembra 2023 s úspechom vrátila obľúbená reality šou Utajený šéf. Úvodná premiérová epizóda 3. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala víťazom stredajšieho večera v čase po 20:30 hod. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla slovenská adaptácia šou rating 6,2 % a trhový podiel 23,7 %. Seriál Duch zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 13,8 % a film Vraždy v Amiens na Jednotke RTVS 9,0 %. Utajený šéf si podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,4 %. Na to, ako si obchodný riaditeľ nášho najväčšieho výrobcu piva Plzeňský Prazdroj Slovensko Branislav Kubiš počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých 346-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 551-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jednotkou na trhu bola nasledujúca záverečná epizóda atraktívnej podnikateľskej reality šou Jama levova, v ktorej dostávali priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 3,3 % a trhový podiel 21,5 %. Konkurenčný seriál Prokurátorka na TV Joj mal share 11,7 % v CS 12-54 a zábavná šou Sedem share 9,7 % v CS 12-54. Najsledovanejšími programami dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 6,8 % / share 27,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,5 % / share 24,4 % v CS 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra v stredu videlo 491-tisíc divákov, zasiahla až 761-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 472-tisíc divákom.
Skupina Markíza v stredu so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 16 priečok v rebríčku TOP 20. Najlepšie sa darilo televízii Dajto s komediálnym seriálom Susedia (rating 2,0 % / share 7,8 % v CS 12-54), zabodovala aj večerná akčná filmová klasika Smrtonosná pasca 3 (rating 1,5 % / share 7,0 % v CS 12-54) či popoludňajšie sitkomy Dva a pol chlapa (rating 1,3 % / share 9,1 % v CS 12-54) a 2 baby na mizine (rating 1,2 % / share 4,7 % v CS 12-54). Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska (rating 1,1 % / share 4,1 % v CS 12-54) a z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku najvyššie umiestnil klasický kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,0 % / share 3,7 % v CS 12-54).