Veľkej priazni divákov sa tešia obľúbené zábavné relácie. Najsledovanejšou jesennou reláciou je tretia séria šou Pečie celé Slovensko, ktorá je lídrom v cieľovej skupine 12-54 aj 12+, a stala sa opäť celkovo najsledovanejším programom dňa.
Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo 511-tisíc divákov a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. RTVS bola od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke až 411-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,2 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Premiérovú epizódu cestopisnej relácie Cestou necestou si pozrelo 184-tisíc divákov pri trhovom podiele 13 % v univerzálnej cieľovej skupine.
V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela. Videlo ju 378-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,6 % v univerzálnej cieľovej skupine a relácia bola v danom čase trhovou jednotkou. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 318-tisíc divákov divákov pri trhovom podiele 19,2 % v cieľovej skupine 12+, tiež bola trhovým lídrom. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 144-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,1 % v univerzálnej cieľovej skupine a bola rovnako jednotkou v sledovanosti. V nedeľu večer ponúkla RTVS obľúbenú šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii ju videlo 492-tisíc ľudí pri trhovom podiele 22,9 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo v cieľovej skupine 12-54, kde získala trhový podiel až 22,3 %.
V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke ju sledovalo 415-tisíc divákov pri trhovom podiele až 33 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 96-tisíc divákov pri trhovom podiele 7,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá dosiahla sledovanosť 195-tisíc divákov pri trhovom podiele 13,6 % v cieľovej skupine 12+.