Nedeľa16. jún 2024, meniny má Bianka, Blanka, zajtra Adolf

Prekvapenie z Markízy: Obľúbená šou Možné je všetko! sa s divákmi rozlúčila

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

V sobotu bodovala aj najsledovanejšia šoubizová relácia Smotánka. V univerzálnej skupine 12+ dosiahla najlepší rating v rámci aktuálnej sezóny a zasiahla najviac divákov (AvRch v CS12+).

Veľkolepé finále! V sobotu 11. novembra videli diváci desiatu  epizódu vynikajúcej zábavnej šou Možné je všetko!, ktorá si od začiatku vysielania získala obrovské množstvo fanúšikov. Svoju popularitu potvrdila aj finálovou epizódou, ktorá sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.  Šou Možné je všetko! v prime-time suverénne porazila konkurenčné programy a v cieľovej skupine 12+ dosiahla svoj tretí najlepší rating od štartu. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo finálové Možné je všetko! rating 6,7 % a trhový podiel 21,9 %. Konkurenčný film Ježko Sonic zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17,2 % a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu 12,2 %.

Prekvapenie z Markízy: Obľúbená
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Originálne zábavné hry videlo 309-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V čase vysielania mala šou dosah na 509-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je tretí najvyšší počet divákov od štartu zábavného programu. Stálu zostavu šou v zložení Adela Vinczeová, Jana Kovalčiková, Zuzana Kubovčíková Šebová, Tomáš Maštalír, Michal Kubovčík a Juraj Kemka v desiatej epizóde doplnil manželský herecký pár – Robo Jakab a Anička Jakab Rakovská. Možné je všetko! si za uplynulých desať týždňov získala obrovské množstvo fanúšikov, ktorí sa už teraz môžu tešiť na špeciálne silvestrovské vydanie šou. 

Prekvapenie z Markízy: Obľúbená
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Najsledovanejším programom soboty sa v oboch cieľových skupinách stala spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 7,0 % a trhový podiel 27,5 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 452-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahol až 711-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Silnou jednotkou na trhu bola Markíza aj v sobotu podvečer. Relácia Smotánka dosiahla v univerzálnej cieľovej skupine 12+ doposiaľ najvyšší rating aktuálnej sezóny 8,2 %. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla druhý najvyšší rating 5,0 % a trhový podiel 22,2 %. Smotánka mala v čase vysielania dosah na 484-tisíc divákov (AvRch v CS12+).

 

Viac o téme: PrekvapenieTV MarkízaSledovanosťObľúbená šou
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu