Utorok25. jún 2024, meniny má Olívia, Tadeáš, zajtra Adriána

Sledovanosť RTVS v každom čase: Neskoro večer aj O 5 minút 12

Adela Vinczeová Zobraziť galériu (2)
Adela Vinczeová (Zdroj: TV Markíza)

Tretia séria šou Pečie celé Slovensko je lídrom v univerzálnej aj komerčnej cieľovej skupine. Semifinále si pozrelo 481-tisíc divákov a relácia sa opäť stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Politickú diskusnú reláciu O 5 minút 12 na Jednotke a RTVS :24 sledovalo 452-tisíc divákov a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.

V piatok si premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke pozrelo 415-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,3 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Premiérovú epizódu cestopisnej relácie Cestou necestou videlo 194-tisíc divákov pri trhovom podiele 13 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke si neskôr večer talkšou Trochu inak s Adelou pozrelo 69-tisíc divákov pri trhovom podiele 5,1 % v cieľovej skupine 12+. V sobotu oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú videlo 331-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 276-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,6 % v cieľovej skupine 12+. Hit roka sledovalo 143-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,9 % v univerzálnej cieľovej skupine, bola jednotkou v sledovanosti v tom čase.

Peter Marcin a Andy Kraus v relácii Neskoro večer.
Zobraziť galériu (2)
Peter Marcin a Andy Kraus v relácii Neskoro večer.  (Zdroj: RTVS/YouTube)

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom semifinále premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii ju videlo 481-tisíc ľudí pri trhovom podiele 22,2 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 získala trhový podiel 21,4 %. V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke ju sledovalo 370-tisíc divákov pri trhovom podiele 31,2 % v cieľovej skupine 12+. Na okruhu :24 sledovalo reláciu 82-tisíc divákov pri trhovom podiele 6,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. Publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom dosiahla v silnej konkurencii sledovanosť 181-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,5 % v cieľovej skupine 12+.

Viac o téme: DecemberRTVSSledovanosťPečie celé Slovensko
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu