Sobota18. máj 2024, meniny má Viola, zajtra Gertrúda

Finále Času nádejí si získalo divákov RTVS: Historický úspech!

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: RTVS)

RTVS bola minulý víkend lídrom v sledovanosti v prime-time. Posledná epizóda pôvodného historického seriálu Čas nádejí prilákala v nedeľu k televíznym obrazovkám Jednotky 515-tisíc divákov.

Čas nádejí sa môže pochváliť historicky najlepším štartom z pôvodných seriálov RTVS (532-tisíc divákov), najvyšším priemerným podielom na trhu spomedzi pôvodných seriálov RTVS (24 % v cieľovej skupine 12+) a celkovo ide o druhý najúspešnejší pôvodný seriál RTVS s priemernou sledovanosťou až 513-tisíc divákov. V nedeľu 25. februára si na Jednotke RTVS pozrelo seriál 515-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,9 % v cieľovej skupine 12+, čo je najvyšší trhový podiel zo všetkých pôvodných seriálov RTVS. Čas nádejí dominoval aj v cieľovej skupine 13 - 55 s trhovým podielom 19,9 %. Dokumentárny cyklus Opri sa o mňa si pozrelo 158-tisíc divákov pri trhovom podiele 9,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Politickú diskusnú reláciu O 5 minút 12 videlo na Jednotke a RTVS :24 467-tisíc divákov. Na Jednotke si ju pozrelo 410-tisíc divákov pri trhovom podiele 32,5 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 57-tisíc divákov pri trhovom podiele 4,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom a sledovanosťou 221-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,7 % v cieľovej skupine 12+.

Octavia McKenzie v relácii Veľkou lyžicou
Zobraziť galériu (2)
Octavia McKenzie v relácii Veľkou lyžicou  (Zdroj: RTVS)

Záujmu divákov sa v nedeľu podvečer tešila aj nová relácia RTVS Veľkou lyžicou. Premiérovú epizódu si pozrelo 207-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,2 % v cieľovej skupine 12+.V piatok videlo premiérovú epizódu 14. série súťažnej šou Milujem Slovensko 350-tisíc divákov pri trhovom podiele až 19,3 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola trhovým lídrom. Cestopisnú reláciu Cestou necestou videlo 215-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Talkšou Trochu inak s Adelou sledovalo 78-tisíc divákov pri trhovom podiele 5,9 % v cieľovej skupine 12+. Šou Záhady tela sledovalo v sobotu 434-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo až 356-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,2 % v cieľovej skupine 12+. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 173-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,3 % v univerzálnej cieľovej skupine.

 

Viac o téme: RTVSČas nádejí
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu