Pondelok29. apríl 2024, meniny má Leo, Lea, zajtra Anastázia

Keď vysiela RTVS: Záhady tela a Neskoro večer najsledovanejšími programami

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: RTVS)

Divácky dlhodobo obľúbená šou Milujem Slovensko potvrdila svoju stabilnú pozíciu v piatkovom hlavnom vysielacom čase. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Jednotka RTVS jednoznačne ovládla televízny trh v sobotu večer. Šou Záhady tela a talkšou Petra Marcina Neskoro večer predbehli konkurenciu a stali sa celkovo najsledovanejšími programami sobotňajšieho dňa. Populárny Duel šampiónov si udržal vynikajúcu druhú priečku v nespravodajských programoch počas nedeľného prime-time. V piatok si premiérovú epizódu 14. série obľúbenej súťažnej šou Milujem Slovensko pozrelo na Jednotke 313-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,8 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Diváci videli aj cestopisnú reláciu Cestou necestou, ktorú sledovalo 203-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,0 % v univerzálnej cieľovej skupine. Premiérovú epizódu šou Záhady tela sledovalo 406-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,2 % v univerzálnej cieľovej skupine a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo 371-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,3 % v cieľovej skupine 12+. Umiestnila sa hneď na druhej priečke v celkovej sledovanosti počas soboty.

Keď vysiela RTVS: Záhady
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: RTVS)

V nedeľu ponúkla RTVS divákom na Jednotke v premiére ďalšiu z finálových častí relácie Duel šampiónov. V prime-time si ju pozrelo 347-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,3 % v cieľovej skupine 12+. V danom čase bola aj napriek silnej konkurencii trhovou dvojkou v nespravodajských programoch. Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a RTVS :24 pozrelo spolu 398-tisíc divákov a stala sa celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke ju videlo 327-tisíc divákov pri trhovom podiele 30,4 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 71-tisíc divákov pri trhovom podiele 6,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 168-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,4 % v cieľovej skupine 12+.

 

Viac o téme: SledovanosťNeskoro večerZáhady tela
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu