Extrémne premeny Slovensko si medzitýždenne polepšili sledovanosť a v stredu večer opäť zvíťazili. Zatiaľ rekordné trhové podiely v rámci aktuálnej jesennej sezóny si pripísali na konto reality šou Farma a seriál Mama na prenájom.
Výborne sa však darilo aj večerným spravodajským reláciám. Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život si v stredu 11. septembra 2024 doslova podmanila divákov televízie Markíza. Druhá premiérová epizóda 5. série sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahli Extrémne premeny Slovensko rating 6,8 % a trhový podiel 28,1 %. Medzitýždenne si včerajšia epizóda z hľadiska ratingu polepšila o 0,6 percentuálneho bodu a jej trhový podiel bol vyšší o 1,9 percentuálneho bodu. Šou Česko Slovensko má talent zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,3 % a detektívny film Vraždy v Alpách na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu 9,0 %.
Na inšpiratívny príbeh mladej mamičky Barbory Záhorcovej, ktorej sa počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až 63 kilogramov, bolo zvedavých 330-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s minulým týždňom šou získala na svoju stranu ďalších 28-tisíc divákov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 570-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Reality šou Farma v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 3,5 % a v rámci 16. série zatiaľ najvyšší trhový podiel 29,1 %. Konkurenčný film Jedna za všetky si na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zvolilo 7,9 % z divákov pri obrazovkách. Seriál Mama na prenájom v cieľovej skupine 13-55 dosiahol rating 4,3 % a rekordný podiel na trhu 28,8 %, v rámci 4. série predbehol v rebríčku sledovanosti všetky prime-time programy konkurencie. Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v stredu v cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,1 %, share 27,1 %), Športové noviny (rating 5,3 %, share 21,5 %) a Televízne noviny (rating 5,1 %, share 27,0 %). Hlavná spravodajská relácia včera oslovila 351-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, dosah mala až na 632-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Teleráno dosiahlo rating 1,4 %, share 29,1 % v CS 13-55, nasledujúca Zámena manželiek rating 1,7 %, share 28,6 % v CS 13-55, konkurenčné relácie na TV Joj Ranné Noviny share 12,3 % v CS 13-55 a Bez servítky share 13,2 % v CS 13-55. Najvyššie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrili televízii Dajto s akčným filmom Policajt v Beverly Hills 2 (rating 1,3 %, share 5,3 % v CS 13-55) a obľúbeným komediálnym seriálom Dva a pol chlapa (rating 1,3 %, share 10,2 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,1 %).