Sobota25. máj 2024, meniny má Urban, zajtra Dušan

Zrada! Bezkonkurenčne najsledovanejší pondelkový program Markízy

Milan Ondrík a Klára Issová Zobraziť galériu (3)
Milan Ondrík a Klára Issová (Zdroj: TV Markíza)

Druhým najsledovanejším nespravodajským pondelkovým programom sa stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Medzi spravodajskými reláciami boli najúspešnejšie večerné Televízne noviny.

Podmanivý dramatický seriál Zrada v pondelok 4. marca 2024 na obrazovkách televízie Markíza aj svojou piatou premiérovou epizódou potvrdil divácky úspech. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala seriálová novinka rating 8,7 % a trhový podiel 29,2 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj mala podiel na trhu 11,7 % v rovnakej cieľovej skupine. Francúzsky rodinný film Bez rodiny oslovil na Jednotke RTVS 6,1 % divákov pri obrazovkách. Zrada si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu 60,9 %. Podmanivý herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka si vo včerajšej časti Zrady vychutnalo 537-tisíc divákov starších ako 12 rokov, dosah mal až na 651-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Táňa Pauhofová
Zobraziť galériu (3)
Táňa Pauhofová  (Zdroj: SITA)

Jednotkou na trhu bol aj komediálny kriminálny seriál Výnimočná Nikol so skvelou Táňou Pauhofovou v hlavnej úlohe, ktorý si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,2 % a trhový podiel 21,4 %. Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stala Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 6,7 % a trhový podiel 28,5 %, v rebríčku sledovanosti predbehla konkurenčnú šou Bez servítky aj večernú zábavnú reláciu Inkognito na TV Joj. Mamu na prenájom videlo 404-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala na 505-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách večerné Televízne noviny s ratingom 8,3 % a podielom na trhu 29,1 %. Konkurenčná relácia Krimi mala share 21,3 % v CS 13-55 a Noviny TV Joj share 18,8 % v CS 13-55. Správy RTVS zaznamenali podiel na trhu 8,9 % v cieľovej skupine 13-55.

Zrada! Bezkonkurenčne najsledovanejší pondelkový
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Počasie v cieľovej skupine 13-55 zaznamenalo rating 8,1 % a trhový podiel 28,0 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 460-tisíc divákom starších ako 12 rokov. Rodinné prípady mali rating 3,0 %, share 25,7 % v CS 13-55, relácie Prvé Televízne noviny rating 4,4 % /a share 29,0 % v CS 13-55 a Reflex rating 4,6 % a share 26,0 % v CS 13-55. Nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Nákupné maniačky (share 13,4 % v CS 13-55) a Riskuj! (share 13,5 % v CS 13-55). Reality šou Zámena manželiek zaznamenala rating 2,4 % a trhový podiel 37,7 % v cieľovej skupine 13-55. Televízia Dajto zabodovala s komédiou Muži v čiernom 3 (rating 1,7 % / share 6,3 % v CS 13-55). Druhú priečku obsadila stanica Markíza KRIMI s obľúbeným kriminálnym seriálom Vraždy v raji (rating 1,6 % a share 8,5 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,6 %). 

 

 

Viac o téme: TV MarkízaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu