Štvrtok16. máj 2024, meniny má Svetozár, zajtra Gizela

Tanečná šou Let’s Dance na Markíze najsledovanejším programom marca

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV MARKÍZA)

Ďalším divácky najúspešnejším programom na celom trhu sa uplynulý mesiac stal predvolebný diskusný duel Pellegrini vs. Korčok, seriálové hity Dunaj, k vašim službám a Zrada či úspešná reality šou Na nože.

Skupina Markíza si so stanicami Markíza, Doma, Dajto a Markíza KRIMI aj v uplynulom marci 2024 udržala a medziročne výrazne posilnila pozíciu lídra na slovenskom televíznom trhu. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti dosiahla priemerný celodenný trhový podiel 31,6 % a konkurenčnú skupinu Joj (22,2 %) predstihla s rozdielom 9,4 percentuálneho bodu. V porovnaní s marcom 2023 sa zlepšila o 2,0 percentuálne body. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza v každý jeden z 31 marcových dní. TV Markíza bola v marci 2024 najsilnejšia spomedzi slovenských staníc, v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala priemerný celodenný trhový podiel 21,3 %. Konkurenčná TV Joj (12,9 %) vykázala v rovnakom období o 8,4 percentuálneho bodu slabší výsledok. Medziročne si TV Markíza polepšila o 1,8 percentuálneho bodu. Marcové víťazstvo patrilo skupine Markíza aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00, keď zaznamenala priemerný podiel na trhu 33,2 %. Konkurenčnú skupinu Joj (23,2 %) predstihla o 10,0 percentuálnych bodov a zároveň si medziročne polepšila o 2,0 percentuálne body. Jednotkou na trhu bola v 30 z 31 dní uplynulého mesiaca.

TV Markíza dosiahla marci 2024 v prime-time 19:00-23:00 priemerný trhový podiel 23,2 % a s rozdielom 9,0 percentuálnych bodov porazila konkurenčnú TV Joj (14,2 %). V porovnaní s marcom 2023 si TV Markíza polepšila o 0,8 percentuálneho bodu. Skupina Markíza bola v marci 2024 jednotkou na trhu aj v prípade divákov starších ako 12 rokov s priemerným celodenným trhovým podielom 26,8 % a odstupom 5,5 percentuálneho bodu od konkurenčnej skupiny Joj (21,3 %). V porovnaní s marcom 2023 si aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine polepšila o 1,3 percentuálneho bodu. Trhovým lídrom bola v 30 z 31 dní uplynulého mesiaca. Prvenstvo jej patrilo aj v prime-time 19:00-23:00 s dosiahnutým priemerným podielom na trhu 30,0 % a náskokom 7,5 percentuálneho bodu pred skupinou Joj (22,5 %). Medziročne si v tomto parametri polepšila o 2,1 percentuálneho bodu. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza v 28 z 31 marcových dní. Tanečná šou Let’s Dance dosiahla v nedeľu 31. marca 2024 v komerčnej cieľovej skupine 13-55 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti rating 11,9 % a trhový podiel 36,2 %. Päť marcových epizód  zaznamenalo priemerný rating 10,4 % a trhový podiel 35,0 %. V marci 2024 ich videlo v priemere až 635-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V tejto cieľovej skupine bolo tiež najsledovanejšie piate vydanie, ktoré si v nedeľu 31. marca 2024 nedalo ujsť 678-tisíc divákov.

Tanečná šou Let’s Dance
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhým divácky najúspešnejším marcovým programom v rámci celého trhu sa v pondelok 18. marca 2024 v oboch hlavných cieľových skupinách stal vôbec prvý diskusný súboj dvoch najhorúcejších kandidátov na post hlavy štátu - Petra Pellegriniho a Ivana Korčoka. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahla večerná relácia Prezident 2024: Predvolebná diskusia rating 11,3 % a nadpriemerný trhový podiel 32,6 %. Zaujímavú debatu dvoch prezidentských favoritov moderovanú Michalom Kovačičom si nedalo ujsť 665-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Tanečná šou Let’s Dance
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

V uplynulom marci 2024 sa darilo aj všetkým trom seriálom TV Markíza. Ďalšími ôsmimi epizódami pokračoval minulý mesiac dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý v cieľovej skupine 13-55 dosiahol priemerný rating 9,7 % a trhový podiel 28,2 %. Divákmi aj odbornou verejnosťou pozitívne hodnotený seriál prilákal k obrazovkám v priemere fantastických 576-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 13-55 sa v marci najlepšie darilo epizóde odvysielanej vo štvrtok 28. marca 2024, ktorá zaznamenala najvyšší marcový rating 10,8 % a trhový podiel 30,0 %. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo o najúspešnejšiu časť, keď k obrazovkám Markízy pritiahla 630-tisíc divákov. Zároveň patril Dunaju v oboch hlavných cieľových skupinách status absolútne najsledovanejšieho seriálu na trhu.

Viac o téme: MarecTV MarkízaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu