Nedeľa16. jún 2024, meniny má Bianka, Blanka, zajtra Adolf

Ak netancujeme, aspoň sledujeme Let's Dance: Šou v nedeľu opäť bodovala

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Najsledovanejšími programami dňa sa v komerčnej cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny. Popoludní zvíťazila politická talkšou Na telo.

Tanečná horúčka na Slovensku graduje! Obľúbená šou Let's Dance si v nedeľu 21. apríla 2024 na obrazovkách televízie Markíza pripísala ďalšie víťazstvo. Už ôsmy priamy prenos sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stal jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Celosvetovo úspešný formát dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 rating 7,6 % a trhový podiel 29,6 %. Konkurenčný seriál Iveta na TV Joj získal podiel na trhu 6,8 % v rovnakej cieľovej skupine, nasledujúci film 3Bobule zaznamenal trhový podiel 7,3 %. Súťažná šou Duel šampiónov si na Jednotke RTVS pripísala podiel na trhu 14,4 % a film Kód Navajo 4,3 %. Tanečnú šou videlo 523-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla 910-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa šou Let's Dance stala divácky najúspešnejším nedeľným programom. Ako špeciálny porotca sa predstavil finalista 7. série Adam Bardy a siedmou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stala speváčka Tina a jej tanečný partner Vilém Šír.

Ak netancujeme, aspoň sledujeme
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Celkovo najsledovanejšími nedeľnými programami sa v cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,0 %, share 24,8 %) a Televízne noviny (rating 7,9 %, share 25,1 %). Aktuálne informácie o počasí videlo na Markíze 468-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 442-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny dokonca až na 749-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v komerčnej cieľovej skupine 13-55 sa stala relácia Na telo, ktorá zaznamenala rating 4,4 % a trhový podiel 21,5 %. Moderátor Michal Kovačič v prvej časti relácie diskutoval iba s podpredsedníčkou SaS Máriou Kolíkovou, keďže zástupcovia vládnej koalície pozvanie odmietli. TV Markíza preto opäť uplatnila tzv. inštitút prázdneho kresla. V druhej časti Na telo sa stretol exminister kultúry za Smer-SD Marek Maďarič a exminister financií za SDKÚ Ivan Mikloš. Včerajšie vydanie Na telo s netradičnou zostavou hostí pritiahlo k obrazovkám celkovo 341-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania zasiahlo až 516-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ak netancujeme, aspoň sledujeme
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

V rámci rebríčka sledovanosti menších staníc najvýraznejšie zabodovala televízia Dajto s priamym prenosom zápasu domácej futbalovej Niké ligy, v zápase mesiaca sa v prestížnom derby stretli mužstvá FC Spartak Trnava a ŠK Slovan Bratislava. V cieľovej skupine 13-55 dosiahla druhá polovica tohto duelu výborný rating 2,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 7,9 %. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v nedeľu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,1 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 18,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,4 %).

 

Viac o téme: Tanečná šouSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu