RTVS bola opäť na čele rebríčkov sledovanosti v prime-time od piatku do nedele. Až 548-tisíc fanúšikov pekárskej šou si nedalo ujsť šiestu epizódu, ktorá bola lídrom v cieľovej skupine 12-54 aj 12+ a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa.
Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo 528-tisíc divákov. Stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. RTVS bola od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. Vedomostnú šou Čo ja viem videlo na Jednotke 383-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,3 % v cieľovej skupine 12+. Vysokej sledovanosti sa tešila premiérová epizóda cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo 182-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke neskôr videlo talkšou Trochu inak s Adelou 66-tisíc divákov pri trhovom podiele 5,2 % v cieľovej skupine 12+.
V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela. Videlo ju 363-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,6 % v univerzálnej cieľovej skupine a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 299-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,4 % v cieľovej skupine 12+ a tiež bola trhovým lídrom. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 131-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,1 % v univerzálnej cieľovej skupine a tiež bola jednotkou v sledovanosti v danom čase.
V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom šiestu epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii sledovalo reláciu rekordných 548-tisíc ľudí pri trhovom podiele až 26,1 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 získala trhový podiel až 26 %. Reprízu piatej epizódy odvysielala Jednotka v sobotu podvečer. Pozrelo si ju 161-tisíc ľudí pri trhovom podiele 13,5 % v cieľovej skupine 12+ a relácia bola najsledovanejším televíznym programom v danom čase.
V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v tom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke ju videlo 443-tisíc divákov pri trhovom podiele 32 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 85-tisíc divákov pri trhovom podiele 6,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 223-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,5 % v cieľovej skupine 12+.