Nedeľa19. máj 2024, meniny má Gertrúda, zajtra Bernard

RTVS opäť trhovým lídrom: Sledovanosť zvýšila Petra Vlhová i Občan za dverami

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: Instagram C-M)

RTVS víťazí v prime-time od piatku do nedele a opäť bola trhovým lídrom. Stabilnému diváckemu úspechu sa tešia obľúbené zábavné relácie, veľký úspech mala najmä tretia séria šou Pečie celé Slovensko.

Diváci prejavili veľký záujem o politickú diskusnú reláciu O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo 401-tisíc divákov. Stala sa tak celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. Športových fanúšikov prilákal v sobotu k televíznym obrazovkám Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní žien s účasťou Petry Vlhovej na :Športe. RTVS bodovala u divákov počas víkendu zábavou a opäť bola od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke 392-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,7 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Relácia bola jednotkou v sledovanosti aj v cieľovej skupine 12-54 s trhovým podielom 17 %. Premiérovú epizódu cestopisnej relácie Cestou necestou si pozrelo 215-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

RTVS opäť trhovým lídrom:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: RTVS)

V sobotu večer oslovila Jednotka premiérovou epizódou šou Záhady tela 387-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Záujmu divákov sa tešila talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 341-tisíc divákov pri trhovom podiele až 21,1 % v cieľovej skupine 12+. Reprízu relácie Hit roka sledovalo 169-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,8 % v univerzálnej cieľovej skupine a bola rovnako jednotkou v sledovanosti v danom čase. V sobotu si športoví fanúšikovia nedali ujsť Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní žien na :Športe. Prvé kolo obrovského slalomu v rakúskom Söldene sledovalo ráno 147-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,1 % a popoludňajšie druhé kolo 210-tisíc divákov pri trhovom podiele 25,1 % v cieľovej skupine 12+. Oba športové prenosy boli v danom čase jednotkou v sledovanosti.

RTVS opäť trhovým lídrom:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: Instagram P. V.)

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom piatu epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii si reláciu nenechalo ujsť 447.000 ľudí pri trhovom podiele 22,8 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala trhový podiel až 22,3 %. V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa  v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 316.000 divákov pri trhovom podiele 28,8 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 85.000 divákov pri trhovom podiele 7,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 188.000 divákov pri trhovom podiele 15,6 % v cieľovej skupine 12+.

Viac o téme: RTVSSledovanosťPrime time
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu