Streda24. júl 2024, meniny má Vladimír, zajtra Jakub

Na nože na nože s konkurenciou, Jama levova s absolútnym rekordom

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Atraktívna podnikateľská reality šou dosiahla svoj doposiaľ najlepší výkon. U divákov bodovali aj spravodajské programy Televízne noviny či Počasie.  

Kuchárska reality šou Na nože, kde šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa teší popularite a diváckemu záujmu. V stredu 18. októbra 2023 sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal formát absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto komerčne cieľovej skupine si siedma premiérová epizóda 2. série Na nože pripísala druhý najvyšší jesenný rating 8,2 % a  trhový podiel 29,2 %. Poradila si s novinkou Duch na TV Joj, prvá epizóda konkurenčného seriálu zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 18,5 %. Kuchárska šou porazila aj film Vraždy na Frioulských ostrovoch (share 7,4 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS. Šéfkuchár Martin Novák vo včerajšej časti navštívil penzión a reštauráciu Anesis v kúpeľnom meste Turčianske Teplice. Epizódu videlo 387-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci druhý najvyšší počet a zároveň tretí najvyšší počet v tomto roku. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 542-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na nože na nože
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: TV Markíza)

Jednotkou na trhu bola aj Jama levova, ktorá dosiahla svoj doposiaľ najlepší výkon. Atraktívna podnikateľská reality šou, kde dostávajú priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi, zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rekordný rating 4,1 % a rovnako najvyšší trhový podiel 24,0 %. Siedma epizóda Jamy levovej si poradila s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 16,2 % v CS 12-54) na TV Joj. Medzi spravodajskými programami si v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,8 %, share 29,1 %), Počasie (rating 7,6 %, share 26,4 %) a Športové noviny (rating 6,5 %, share 23,0 %). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra videlo v stredu 502-tisíc divákov, pričom zasiahla až 759-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Informácie o počasí sprostredkovala Markíza 471-tisíc divákom.

 

 

Viac o téme: KonkurenciaTV MarkízaSledovanosťJama levovaNa nože
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu