BRATISLAVA - Kuchárska reality šou TV Markíza Na nože opäť bodovala, diváci evidentne majú o dobrú kuchyňu záujem. Trojicu najsledovanejších stredajších programov v cieľovej skupine 12-54 dotvárajú večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
V kuchárskej reality šou Na nože podáva renomovaný šéfkuchár Martin Novák pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch. Niekedy pritom používa naozaj nevyberaný slovník, ale to asi patrí k okoreneniu relácie o varení. V stredu 13. septembra 2023 relácia Na nože na obrazovkách televízie Markíza opäť bodovala. V oboch hlavných cieľových skupinách sa formát stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 hod. a porazil konkurenčný seriál Prokurátorka na TV Joj.
V cieľovej skupine 12-54 sa druhá epizóda 2. série Na nože stala najsledovanejším programom dňa s ratingom 7,0 % a doposiaľ druhým najvyšším trhovým podielom 28,9 % v rámci oboch sezón formátu. Medzitýždenne si z hľadiska ratingu polepšila o 0,9 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 5,3 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Prokurátorka na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s podielmi na trhu iba 16,8 % a 18,7 % v cieľovej skupine 12-54.
Premiérovú epizódu o reštaurácii The Bank v Kolárove si vychutnalo celkovo 306-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom o 20-tisíc divákov viac. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 475-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).Trojicu najsledovanejších stredajších programov dotvárajú večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 6,2 %, share 28,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,1 %, share 24,1 % v CS 12-54).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo Televíznym novinám celkové stredajšie prvenstvo, sledovalo ich 439-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahli 751-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 423-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Stredajšie vydanie Telerána zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 podiel na trhu 29,9 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 10,8 % z divákov pri obrazovkách.
Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc patrilo v stredu televízii Dajto vďaka druhej z dvojice epizód kultového komediálneho seriálu Susedia (rating 1,6 %, share 6,8 % v CS 12-54) na Dajto. Komediálny seriál Teória veľkého tresku mal trhový podiel po 15:00 hod. na hodnotu 13,0 %. Na obrazovkách televízie Doma boduje legendárna telenovela Rosalinda. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 35,0 %) aj v prime-time 19:00 - 23:00 (share 33,3 %).