Pondelok17. jún 2024, meniny má Adolf, zajtra Vratislav

Pozrite sa, ktoré relácie RTVS dominovali sledovanosti cez víkend

Labudovci Zobraziť galériu (2)
Labudovci (Zdroj: RTVS)

Šou Milujem Slovensko sa počas uplynulého piatku stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v prime-time. Jednotka RTVS bodovala aj počas sobotného večera.

RTVS popri hokejovej konkurencii obhájila pozíciu v hlavnom vysielacom čase. Aj uplynulý piatok si diváci nedali ujsť obľúbenú súťažnú šou Milujem Slovensko, ktorú si na Jednotke pozrelo 301-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,3 % v cieľovej skupine 12+. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v prime-time. Cestopisnú reláciu Cestou necestou videlo 191-tisíc divákov pri trhovom podiele 13,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Zábavné formáty RTVS si počas sobotňajšieho večera udržali stabilnú pozíciu v rebríčku sledovanosti. Aj napriek silnej hokejovej konkurencii sa stali najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa. Premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Záhady tela videlo 319-tisíc divákov pri trhovom podiele 19 % v cieľovej skupine 12+. Talkšou Petra Marcina prilákala k obrazovkám 314-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,3 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Pozrite sa, ktoré relácie
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: RTVS)

V nedeľu večer si diváci mohli pozrieť ďalší diel nemeckého seriálu Toni – pôrodný asistent. Seriál sa teší diváckej obľube a jeho sledovanosť oproti minulému týždňu ešte stúpla. Premiérovú epizódu sledovalo 236-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Diváckemu záujmu sa tešila aj nedeľná politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a RTVS :24 pozrelo spolu 324-tisíc divákov a stala sa celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke ju videlo 274-tisíc divákov pri trhovom podiele 27,4 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 50-tisíc divákov pri trhovom podiele 5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorú videlo 181-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,4 % v cieľovej skupine 12+.

 

Viac o téme: RTVSSledovanosťNeskoro večerZáhady tela
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu