Nedeľa19. máj 2024, meniny má Gertrúda, zajtra Bernard

Zábavné formáty RTVS ovládli v piatok a sobotu hlavný vysielací čas

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: RTVS)

Piatkový večer patril obľúbenej súťažnej šou Milujem Slovensko. Tá potvrdzuje svoju poprednú pozíciu v hlavnom vysielacom čase a je dlhodobo obľúbenou reláciou slovenských divákov.

Jednotka RTVS kraľovala slovenskému televíznemu trhu aj počas sobotňajšieho večera. Súťažno-zábavná šou Záhady tela a talkšou Petra Marcina Neskoro večer s náskokom predbehli konkurenčnú programovú ponuku a stali sa celkovo najsledovanejšími programami dňa. V piatok večer si prvenstvo v celkovej sledovanosti počas dňa pripísala obľúbená súťažná šou Milujem Slovensko, ktorú videlo 343-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,2 % v cieľovej skupine 12+. Milujem Slovensko je dlhodobo stabilným formátom, ktorý v hlavnom vysielacom čase dosahuje vynikajúce výsledky a teší sa diváckej priazni. V piatok sa relácia jednoznačne stala najsledovanejším programom dňa. K obrazovkám prilákala divákov aj čierna komédia Invalid, ktorá tento rok získala 7 ocenení na odovzdávaní Národných filmových cien Slnko v sieti vrátane Diváckej ceny. Tohtoročný Najlepší hraný film sledovalo 219-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,1 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zábavné formáty RTVS ovládli
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: cinemart)

RTVS počas sobotňajšieho večera obsadila prvú aj druhú priečku v celkovej sledovanosti. Premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Záhady tela si pozrelo na Jednotke 386-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,9 % v univerzálnej cieľovej skupine a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa. Tesne za ňou obsadila druhé miesto talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú videlo 356-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,9 % v cieľovej skupine 12+. Diváckemu záujmu sa v nedeľu tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a RTVS :24 pozrelo spolu 356-tisíc divákov a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusiou. Na Jednotke ju videlo 287-tisíc divákov pri trhovom podiele 27,6 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 69-tisíc divákov pri trhovom podiele 6,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorú si pozrelo 192-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,4 % v cieľovej skupine 12+.

Viac o téme: RTVSMilujem Slovensko
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu