Štvrtok13. jún 2024, meniny má Anton, zajtra Vasil

Televízia JOJ 24 dominovala cez víkend v prime time

(Zdroj: TV JOJ 24)

Televízia JOJ 24 cez víkend zvíťazila v prime time v spravodajskej konkurencii. Uplynulý víkend priniesla svojim divákom európske volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií.

V hlavnom vysielacom čase bola v oboch relevantných cieľových skupinách lídrom 23. týždňa. V sobotu 8. júna dosiahla prvenstvo medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine. Zaznamenala podiel 1,27 %. Porazila tým v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,46 %) a :24 (podiel 1,20 %). Lídrom trhu bola JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine. V hlavnom vysielacom čase dosiahla podiel 1,30 %, kým TA3 zaznamenala podiel 0,32 % a televízia :24 podiel 0,57 %.

Spravodajská televízia JOJ 24 si aj v nedeľu 9. júna pripísala úspech v hlavnom vysielacom čase, keď v cieľovej skupine 12+ dosiahla podiel 1,79 %. Televízia TA3 zaznamenala podiel 1,04 % a :24 zase podiel 1,40 %. V obchodnej cieľovej skupine zvíťazila s podielom 1,28 %, kým TA3 mala podiel 0,86 % a televízia :24 podiel 0,97 %. Televízia JOJ 24 sa stala prime timovým lídrom 23. týždňa medzi svojou spravodajskou konkurenciou v oboch relevantných cieľových skupinách. V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla za celý týždeň podiel 1,46 %. V cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s podielom 1,12 %. 

Viac o téme: TA3SledovanosťPrime timeTelevízia JOJ 24
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu