Streda24. júl 2024, meniny má Vladimír, zajtra Jakub

Zápas Anglicko - Slovensko: Rekordná sledovanosť na TV Markíza

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Futbalovú drámu o postup do štvrťfinále UEFA EURO 2024 medzi Anglickom a Slovenskom si na TV Markíza zaplo takmer 1,3 milióna divákov.

Mimoriadne napínavý zápas sa pričinil o rekordný trhový podiel skupiny Markíza v prime-time 19:00-23:00 od januára 2015, ktorý dosiahol hodnotu až 51,0 %. Strhujúcu futbalovú drámu priniesol v nedeľu 30. júna 2024 osemfinálový zápas Anglicko - Slovensko v rámci šampionátu UEFA EURO 2024. Slovenskí sokoli od 25. minúty senzačne viedli nad favorizovaným súperom vďaka gólu Ivana Schranza a od vytúženého postupu do štvrťfinále ich napokon delila jediná minúta. V 95. minúte v nadstavenom čase sa totiž anglickému mužstvu podarilo vyrovnať a napokon výsledok v predĺžení otočiť vo svoj prospech. Druhý polčas tohto napínavého futbalového divadla sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším tohtoročným programom na obrazovkách televízie Markíza, keď si ho zaplo takmer 1,3 milióna divákov (AvRch v CS 12+). Pričinil sa tým o rekordný trhový podiel skupiny Markíza v prime-time 19:00-23:00 od januára 2015.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahla druhá polovica zápasu Anglicko - Slovensko doposiaľ najvyšší tohtoročný rating 18,6 % a trhový podiel 63,1 %. K obrazovkám pritiahol neuveriteľných 984-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol bezmála 1,3 milióna divákov (AvRch v CS 12+). Nemenej vynikajúco si z hľadiska sledovanosti počínal aj predchádzajúci prvý polčas tohto stretnutia, ktorý v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 13,2 % a podiel na trhu 56,7 %. Celkovo ho sledovalo 761-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mal až na vyše milióna divákov (AvRch v CS 12+). V čase po 20:00 hod. pokračoval zápas predĺžením, ktoré v cieľovej skupine 13-55 výrazne zabodovalo s ratingom až 17,6 % a trhovým podielom 52,8 %. Posledné minúty slovenského účinkovania na UEFA EURO 2024 sledovalo 886-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania si predĺženie zaplo vyše 1,2 milióna divákov (AvRch v CS 12+).

Zápas Anglicko - Slovensko:
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: TV Markíza)

Nedeľný rebríček sledovanosti menších staníc ovládla televízia Dajto s ďalším atraktívnym večerným zápasom Španielsko - Gruzínsko. Jeho prvý polčas zaznamenal vynikajúci rating 4,3 % a trhový podiel 14,4 %. Väčšinu divákov si udržal aj vo svojej druhej polovici, ktorá si pripísala rating 3,7 a ešte vyšší podiel na trhu 17,3 %. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v nedeľu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zdrvujúco silným trhovým lídrom, a to celodenne (share 37,8 %), ale najmä v prime-time 19:00-23:00 s podielom na trhu až 51,0 %, ktorý je najvyšší od 12. januára 2015. Aj samotná TV Markíza mala veľký odstup lídra trhu celodenne (share 26,6 %) a s rekordným výkonom v prime-time 19:00-23:00 (share 37,8 %) od 1. mája 2016.

 

Viac o téme: TV MarkízaIvan SchranzPrime-timeUEFA EURO 2024
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu