Nedeľa16. jún 2024, meniny má Bianka, Blanka, zajtra Adolf

Výnimočná Nikol sa vrátila ako najsledovanejší nespravodajský program dňa!

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Televízne noviny s tohtoročným podielovým rekordom, celkovo najsledovanejším pondelkovým programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, podvečer rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Televízia Markíza v pondelok 22. apríla 2024 úspešne odštartovala premiérovú 2. sériu originálneho komediálneho kriminálneho seriálu Výnimočná Nikol. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa úvodná epizóda uviedla ako najsledovanejší nespravodajský programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine Výnimočná Nikol v pondelok večer zvíťazila s dosiahnutým ratingom 6,3 % a trhovým podielom 21,8 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj získala podiel na trhu iba 14,6 % v rovnakej cieľovej skupine. Biografická dráma Lietajúci Škót oslovila na Jednotke RTVS 7,1 % divákov pri obrazovkách. Obľúbený seriál, v ktorého hlavnej úlohe doslova exceluje skvelá slovenská herečka Táňa Pauhofová, videlo 346-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 532-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Výnimočná Nikol sa vrátila
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,1 % a trhový podiel 24,8 %, v rebríčku sledovanosti predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večernú zábavnú reláciu Inkognito na TV Joj. Mamu na prenájom v úvode tohto týždňa videlo 380-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej išlo o divácky najúspešnejší nespravodajský programom pondelka. Aspoň na tri minúty si podvečerný seriálový hit zaplo až 478-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejším programom na trhu bola v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách spravodajská relácia Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala rating 7,9 % a trhový podiel 28,7 %. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 484-tisíc divákom starších ako 12 rokov.

Výnimočná Nikol sa vrátila
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách predchádzajúcej relácii Televízne noviny. V cieľovej skupine 13-55 dosiahlo včerajšie vydanie výborný rating 7,7 % a doposiaľ rekordný tohtoročný podiel na trhu 30,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 740-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Výrazne zabodovala aj dlhoročne najobľúbenejšia ranná šou Teleráno (rating 1,4 %, share 28,8 % v CS 13-55), nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,5 %, share 24,6 % v CS 13-55) či popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 3,7 %, share 25,0 % v CS 13-55). V rebríčku sledovanosti menších staníc sa v pondelok najvyššie umiestnil legendárny komediálny seriál Susedia (rating 1,7 %, share 6,3 % v CS 13-55) na obrazovkách televízie Dajto.Skupina Markíza  (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 31,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,6 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 22,7 %).

 

Viac o téme: Výnimočná NikolMama na prenájom
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu