Pondelok29. apríl 2024, meniny má Leo, Lea, zajtra Anastázia

Zrada a Výnimočná Nikol sú medzi divákmi TV Markíza obľúbené

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, podvečer tradične zvíťazil rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Dramatický seriál Zrada v pondelok 8. apríla 2024 na obrazovkách televízie Markíza aj svojou predposlednou, deviatou premiérovou epizódou potvrdil divácky úspech. Konkurencii nedal najmenšiu šancu a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 8,2 % a trhový podiel 27,9 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj dosiahla podiel na trhu iba 12,1 % v rovnakej cieľovej skupine. Historický triler Operácia Eichmann oslovil na Jednotke RTVS 5,3 % divákov pri obrazovkách. Podmanivý herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka videlo vo včerajšej časti Zrady 481-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu bol aj nasledujúci seriál Výnimočná Nikol so skvelou Táňou Pauhofovou v hlavnej úlohe, ktorý si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 3,9 % a trhový podiel 19,9 %.

Zrada a Výnimočná Nikol
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,1 % a trhový podiel 24,5 %, konkurenčná šou TV Joj Bez servítky mala share 19,6 % v CS 13-55. Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa pozrelo 303-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 411-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu bolo v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách večerné Počasie, ktoré si v komerčnej cieľovej skupine 13-55 pripísalo rating 6,3 % a trhový podiel 23,5 %. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 400-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Zrada a Výnimočná Nikol
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhou divácky najúspešnejšou spravodajskou reláciou pondelka sa stali Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 13-55 zaznamenali rating 5,8 % a trhový podiel 24,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nedalo ujsť 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 624-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Zabodovala aj dlhoročne najobľúbenejšia ranná šou Teleráno (rating 1,6 %, share 33,8 % v CS 13-55), nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,5 %, share 31,5 % v CS 13-55), poludňajší kriminálny seriál Mentalista (rating 1,7 %, share 26,2 % v CS 13-55) či popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 2,6 %, share 24,0 % v CS 13-55) a magazín Reflex (rating 2,7 %, share 24,0 % v CS 13-55).

 

Viac o téme: TV MarkízaZradaKlára Issová
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu