Streda24. júl 2024, meniny má Vladimír, zajtra Jakub

Rekordná sledovanosť Dunaja na Markíze a UEFA EURO na Dajto

Zobraziť galériu (4)
(Zdroj: TV Markíza)

Dramatické finále Dunaja sa stalo top programom štvrtka s tohtoročným podielovým rekordom. Dajto je druhou najsledovanejšou televíziou na trhu.

Na obrazovkách televízií Markíza a Dajto vo štvrtok výrazne zabodovali ďalšie atraktívne zápasy z futbalového šampionátu UEFA EURO 2024. Obľúbený seriál Dunaj, k vašim službám vo štvrtok 20. júna 2024 na obrazovkách televízie Markíza dospel do veľkého finále 6. série, ktoré bolo plné dramatických zvratov a veľkých emócií. V oboch hlavných cieľových skupinách sa seriál stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia záverečná 21. premiérová epizóda 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s ratingom 9,4 % a trhovým podielom 31,6 %. Konkurenčný seriál Viola na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine získal podiel na trhu 6,6 %. Nemecký romantický seriál Ordinácia s výhľadom na more si na Jednotke RTVS zvolilo 5,1 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.

Rekordná sledovanosť Dunaja na
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: Lux Vide)

Strhujúce finále Dunaja prinieslo množstvo šokujúcich momentov. Tým najväčším bola zmarená akcia, keď mal Peter (Marek Rozkoš) namiesto Imricha (Ivan Šandor) odovzdať zásielku s obsahom, ktorý zozbierala Ester (Veronika Lackovičová) u Klausa (Ján Koleník). Keďže Walter o všetkom vedel, prišiel na dané miesto aj on sám. To sa skončilo nešťastne pre Petra, na ktorého vystrelil. V tom čase sa vo vile Kučerovcov odohral Klárin (Kristína Svarinská) pôrod. S pomocou Edity (Zdena Studenková) priviedla na svet krásneho zdravého synčeka. Postrelený Peter sa na vlastných nohách horko-ťažko vrátil domov. Posledné, čo stihol vidieť, bol jeho novonarodený syn v náručí Edity. Potom spadol zakrvavený na zem. Či prežije, to sa diváci a diváčky dozvedia v novej sérii populárneho seriálu Dunaj, k vašim službám už na jeseň. Rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahla posledná epizóda pred letnou prestávkou dokonca až 610-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Rekordná sledovanosť Dunaja na
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadila televízia Dajto s druhým polčasom atraktívneho večerného zápasu Španielsko – Taliansko z futbalového šampionátu UEFA EURO 2024. V cieľovej skupine 13-55 dosiahol rating 6,0 % a podiel na trhu 28,3 %. Videlo ho 311-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, udržal si väčšinu publika prvého polčasu, ktorý sledovalo 313-tisíc divákov. Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné relácie TV Markíza - Počasie (rating 5,7 %, share 27,5 %), Športové noviny (rating 5,2 %, share 23,3 %) a Televízne noviny (rating 4,7 %, share 25,1 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza včera 357-tisíc divákom. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si pozrelo 293-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla  550-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Rekordná sledovanosť Dunaja na
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Štvrtkové futbalové menu odštartovalo na TV Markíza popoludňajším stretnutím Slovinsko - Srbsko, jeho prvý polčas dosiahol rating 2,0 % a podiel na trhu 24,7 % a nasledujúci druhý polčas rating 2,8 % a trhový podiel 28,1 % v cieľovej skupine 13-55. Podvečer zas stanica Dajto odvysielala zápas Dánsko - Anglicko, ktorého prvý polčas dosiahol rating 3,1 % a podiel na trhu 22,3 % a nasledujúci druhý polčas rating 4,1 % a trhový podiel 21,8 % v cieľovej skupine 13-55. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 41,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 48,5 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,6 %). Atraktívne zápasy z UEFA EURO 2024 vystrelili do výšin aj stanicu Dajto, ktorá zaznamenala mimoriadne vysoké podiely na trhu celodenne (share 12,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 19,1 %). Zároveň sa v tento deň po Markíze stala druhou najsledovanejšou televíziou na trhu, keď predstihla aj konkurenčnú TV Joj.

 

Viac o téme: DunajMarkízaDajtoJán KoleníkUEFA EURO 2024
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu