Pondelok20. máj 2024, meniny má Bernard, zajtra Zina

Králi pondelka na obrazovke Markízy: Pán profesor a Mama na prenájom

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Silnou jednotkou na trhu bola v pondelok aj večerná reality šou Farma. Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Najobľúbenejší slovenský seriál Pán profesor si opäť podmanil diváčky a divákov televízie Markíza. Rodinný seriálový hit v pondelok 30. októbra 2023 rozdrvil konkurenciu a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Ôsma premiérová epizóda aktuálnej 5. série s názvom „Mama č. 2“ dosiahla v tejto komerčnej cieľovej skupine doposiaľ tretí najvyšší jesenný rating 7,5 % a tretí najlepší trhový podiel 27,1 %. Medzitýždenne si seriál z hľadiska ratingu polepšil o 1,5 percentuálneho bodu a trhový podiel mu narástol až o 5,9 percentuálneho bodu. Konkurenčný film Pacho, hybský zbojník na TV Joj zaostal s podielom na trhu 14,4 % a snímka Buko na Jednotke RTVS zaznamenala trhový podiel 8,6 %.

Králi pondelka na obrazovke
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách pritiahol k obrazovkám TV Markíza 375-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získal na svoju stranu ďalších 65-tisíc divákov. V čase vysielania včera Pán profesor zasiahol až 538-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jedným zo svojich najlepších výkonov sa môže pochváliť reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 4,8 % a trhový podiel 26,1 %. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším nespravodajským programom pondelka stal rodinný seriál Mama na prenájom. Včerajšiu epizódu videlo 381-tisíc divákov, aspoň na tri minúty si včerajšiu epizódu zaplo 511-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Mama na prenájom rating 6,2 % a nadpriemerný trhový podiel 26,5 %. V oboch hlavných cieľových skupinách seriál TV Markíza porazil nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 23,9 % v CS 12-54), ale na diaľku aj večerný film Pacho, hybský zbojník na TV Joj. Najviac divákov si v pondelok v komerčnej cieľovej skupine 12-54 pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie (rating 7,9 % / 27,9 %) a Televízne noviny (rating 7,7 % / 28,4 %). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo pondelkové prvenstvo sumáru spravodajských aktualít v Televíznych novinách, ktoré si na Markíze pozrelo 474-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov so zásahom 765-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí včera zaujali 470-tisíc divákov.

Králi pondelka na obrazovke
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Joj)

Markíza nedala konkurencii šancu ani popoludní so sériou príbehov Rodinné prípady (rating 2,7 % / share 25,4 % v CS 12-54) a reláciami Prvé Televízne noviny (rating 4,4 % / share 28,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,3 % / share 23,9 % v CS 12-54). Významne nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Riskuj! (share 6,9 % v CS 12-54) a Nákupné maniačky (share 12,5 % v CS 12-54).Markíza robí divákom príjemnú spoločnosť už od skorého rána, keď stabilne úspešné Teleráno (rating 1,6 % / share 33,6 % v CS 12-54) a nasledujúca mimoriadne populárna reality šou Zámena manželiek (rating 2,0 % / share 29,4 % v CS 12-54) nedali žiadnu šancu konkurenčným reláciám Ranné Noviny (share 10,5 % v CS 12-54) a Bez servítky (share 7,9 % v CS 12-54) na TV Joj. Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo v pondelok televízii Dajto, ktorá ho obsadila s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,6 % / 5,6 % v CS 12-54).

 

 

Viac o téme: SledovanosťPán profesorMama na prenájomSeriály
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu