Zabodovali obľúbené seriály Pán profesor a Mama na prenájom, ale tiež veľkolepá zábavná šou Možné je všetko!, dlhoročne úspešná reality šou Farma či stabilne najsledovanejšie Televízne noviny.
Skupina Markíza so stanicami Markíza, Doma, Dajto a Markíza KRIMI si aj v uplynulom októbri 2023 udržala a medziročne posilnila svoju stabilnú pozíciu jednoznačného lídra na slovenskom televíznom trhu. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti dosiahla priemerný celodenný trhový podiel 31,3 %. Skupinu Joj (20,8 %) predstihla s rozdielom 10,5 percentuálneho bodu. V porovnaní s októbrom 2022 si zároveň polepšila o 2,3 percentuálneho bodu. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza každý z 31 októbrových dní.
TV Markíza bola v októbri 2023 najsilnejšia spomedzi slovenských staníc, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala priemerný celodenný trhový podiel 20,8 %. Konkurenčná TV Joj (13,5 %) vykázala v rovnakom období o 7,3 percentuálneho bodu slabší výsledok.
Októbrové víťazstvo patrilo skupine Markíza aj v obchodne podstatnom prime-time 19:00-23:00. Zaznamenala priemerný podiel na trhu 32,0 % a konkurenčnú skupinu Joj (22,7 %) predstihla o 9,3 percentuálneho bodu. Zároveň si medziročne polepšila o 1,3 percentuálneho bodu. Jednotkou na trhu bola každý deň uplynulého mesiaca.
TV Markíza dosiahla v októbri 2023 v prime-time 19:00-23:00 priemerný trhový podiel 22,6 % a s rozdielom 7,0 percentuálnych bodov porazila konkurenčnú TV Joj (15,6 %). V uplynulom októbri 2023 sa darilo všetkým trom seriálovým hitom TV Markíza. Najsledovanejším programom na slovenskom trhu sa stala rodinná sága Dunaj, k vašim službám. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti mala najvyšší októbrový rating 10,1 % a trhový podiel 29,6 %. V širšej cieľovej skupine 12+ ju v rámci uplynulého mesiaca videlo rekordných 585-tisíc divákov. Všetkých deväť v októbri odvysielaných premiérových epizód dosiahlo v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 9,5 % a trhový podiel 29,1 %. Seriál s hereckými hviezdami prilákal k obrazovkám v priemere 557-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Rodinný komediálny seriál Pán profesor zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 7,7 % a trhový podiel 24,9 %.