Pondelok20. máj 2024, meniny má Bernard, zajtra Zina

Mama na prenájom a spravodajstvo vedie ťaženie Markízy

Mama na prenájom Zobraziť galériu (3)
Mama na prenájom (Zdroj: TV Markíza)

Markíza kraľovala trhu aj v uplynulých dňoch počnúc rannou šou Teleráno a obľúbenou Zámenou manželiek cez detektívny seriál Monk a nestarnúce Rodinné prípady až po podvečerné Prvé Televízne noviny a Reflex.

Televízia Markíza obsadila aj v stredu 17. januára 2024 najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti. Viedla ťaženie večernými spravodajskými reláciami Televízne noviny a Počasie, ako aj s podvečerným seriálovým hitom Mama na prenájom. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahla rating 7,8 % a nadpriemerný trhový podiel 26,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nedalo ujsť 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na rovných 800-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Druhé miesto patrilo v komerčnej cieľovej skupine 13-55 nasledujúcej relácii Počasie, ktorá si pripísala rating 7,2 % a trhový podiel 23,1 %. Aktuálne informácie o Počasí sprostredkovala Markíza 475-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Mama na prenájom a
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Divácky najúspešnejším nespravodajským programom včerajšieho dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 13-55 zvíťazil s ratingom 6,9 % a trhovým podielom 27,5 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine mala podiel na trhu len 18,2 %. Ďalšie príbehy seriálových hrdinov si na Markíze v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vychutnalo 417-tisíc divákov a aspoň na tri minúty si Mamu na prenájom zaplo až 529-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Konkurencii nedal šancu ani obľúbený detektívny seriál Monk (rating 2,2 %/share 26,8 % a rating 2,4 %/share 27,4 % v CS 13-55). Séria príbehov Rodinné prípady  získala rating 4,0 %/share 27,1 % v CS 13-55 a relácie Prvé Televízne noviny rating 5,4 %/share 29,9 % v CS 13-55 a Reflex rating 5,7 %/share 28,4 % v CS 13-55. Na TV Joj zaznamenali relácie Nákupné maniačky share 10,2 % v CS 13-55 a Riskuj! share 12,2 % v CS 13-55.

Mama na prenájom a
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: Instagram Teleráno )

Teleráno  malo rating 1,5 %/share 29,8 % v CS 12-54 a nasledujúca reality šou Zámena manželiek rating 2,2 %/share 32,8 % v CS 12-54 prevalcovala konkurenčné relácie Ranné Noviny, share 10,3 % v CS 12-54 a Bez servítky, share 8,3 % v CS 12-54 na TV Joj. V utorok sa darilo tematickým staniciam skupiny Markíza, keď Doma, Dajto a Markíza KRIMI v rámci rebríčka TOP 20 menších staníc obsadili 15 priečok. Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto, ktorá výrazne zabodovala s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,7 %/share 5,6 % v CS 13-55). Druhú priečku obsadil nasledujúci akčný triler Tri sekundy na prežitie (rating 1,5 %/share 6,1 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 20,2 %).

Viac o téme: TV MarkízaTeleránoSledovanosťMama na prenájom
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu