Štvrtok16. máj 2024, meniny má Svetozár, zajtra Gizela

Markíza bodovala komédiou Želanie k narodeninám, návrat seriálu Mama na prenájom

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

V oboch hlavných cieľových skupinách sa najsledovanejšími pondelkovými programami stali večerné spravodajské relácie televízie Markíza.

Televízia Markíza úspešne vstúpila aj do druhého týždňa nového roku 2024. Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v pondelok 8. januára 2024 v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie trhového lídra. Česká komédia Želanie k narodeninám mala vyššiu sledovanosť ako nová súťažná šou Heslo na obrazovkách TV Joj, podvečer sa ako jednotka na trhu vrátil rodinný seriálový hit Mama na prenájom. Komédia Želanie k narodeninám dosiahla na obrazovkách TV Markíza rating 7,9 % a trhový podiel 28,0 %. Konkurenčná súťažná šou Heslo na TV Joj mala v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 9,8 %. Želanie k narodeninám si obzvlášť podmanilo cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania filmu zabezpečili trhový podiel až 49,2 %. Zábavu v spoločnosti hereckých hviezd ako Eva Holubová, Jaroslav Dušek či Tomáš Klus si vychutnalo 395-tisíc divákov starších ako 12 rokov, dosah mal tento vydarený český kinohit až na 692-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Eva Holubová
Zobraziť galériu (3)
Eva Holubová  (Zdroj: profimedia)

Podvečer odštartovala 3. séria rodinného seriálového hitu Mama na prenájom, ktorý si pripísal na konto víťazstvo s ratingom 6,5 % a trhovým podielom 25,2 % v cieľovej skupine 13-55. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril Mame na prenájom status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď k obrazovkám pritiahol 421-tisíc divákov. Aspoň na tri minúty si nové príbehy zaplo 527-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najviac divákov si v pondelok pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 9,3 %/share 28,3 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 8,8 %/share 28,4 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším pondelkovým programom stali Televízne noviny s 531-tisíc divákmi, pričom dosah mali až na 813-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkoval trhový líder 530-tisíc divákom. Markíza bodoval aj so sériou príbehov Rodinné prípady (rating 3,7 %/share 22,7 % v CS 13-55) a reláciami Prvé Televízne noviny (rating 5,8 %/share 28,9 % v CS 13-55) a Reflex (rating 5,1 %/share 23,9 % v CS 13-55). Výrazne nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Nákupné maniačky (share 7,8 % v CS 13-55) a Riskuj! (share 11,7 % v CS 13-55).

Markíza bodovala komédiou Želanie
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV JOJ)

Teleráno malo rating 1,7 %/share 29,7 % v CS 13-55, konkurenčná relácia Ranné Noviny TV JOJ share 11,5 % v CS 13-55. Tematické stanice skupiny Markíza Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadili v rámci rebríčka TOP 20 menších staníc 14 priečok. Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s dobrodružným filmom Posledný lovec čarodejníc (rating 2,2 %/share 8,1 % v CS 13-55) s hviezdnym Vinom Dieselom v hlavnej úlohe. Ďalšie priečky obsadili  komediálne seriály Susedia (rating 1,9 %/share 5,9 % v CS 13-55) a Dva a pol chlapa (rating 1,8 %/share 8,3 % a rating 1,7 %/share 8,6 % v CS 13-55). Televízia Doma zaujala tureckým seriálom Nauč ma milovať (rating 1,3 %/share 4,2 % a rating 1,1 %/share 3,6 % v CS 13-55). Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku sledovanosti umiestnili kriminálne seriály Vraždy v raji (rating 1,1 %/share 5,6 % v CS 13-55) a NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 0,9 %/share 3,0 % v CS 13-55). Skupina Markíza bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,2 %).

 

Viac o téme: TV MarkízaSerálKomédia
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu